תמונות חדשות של כוחות מיוחדים סורים סמוך לגבול ישראל באזור החרמון

ביירות, לבנון (18:00) – סוכנות הידיעות הערבית הסורית (SANA) פרסמה כמה תמונות חדשות של הכוחות המיוחדים של הצבא הערבי הסורי (SAA) באזור ג'בל אל-שייח '(החרמון) הממוקם  ליד הגולן שישראל כבשה – כך דיווח אתר חדשות לבנוני.

בתמונות שפרסמה SANA ניתן לראות את הכוחות המיוחדים של הצבא הסורי נעים בשלג כבד בג'בל אל-שייח וסוכנות הידיעות צילמה תמונות נדירות שלהם במדי ציוד החורף החדשים שלהם.

בעבר פורסמו ברשתות החברתיות הסוריות תמונות דומות של חיילי קומנדו סורים הנעים באזור החרמון הסורי. אז היו אלה חיילי דיביזיית הקומנדו 14 של צבא סוריה. עד כרגע טרם זוהתה השתייכותם היחידתית של חיילי הסיור.

חיילי קומנדו סורים מסיירים על ציר תנועה בחרמון הסורי עם מדיהם החדשים:

הפרשן הצבאי של האתר מעיר כי הציוד האישי של חיילי הקומנדו הסורי הפועלים באזורים מושלגים הוא עלוב ביותר ואחת ההוכחות שנראות היטב בתמונה הן המגפיים הפשוטים שהם נועלים . ניתן לראות כי הם נועלים מגפי בוץ רגילים העולים דולרים ספורים . בדרך כלל אנשי קומנדו בכל העולם הפועלים באזורים קרים מצויידים בנעלי חורף קנדיות השומרות על חום כף הרגל גם בטמפרטורות קיצוניות . מגפי הבוץ של חיילי הקומנדו הסורי ישאירו אותם עם כפות רגלים קפואות ויש חשש חמור שהם לא יצליחו לשרוד אם ישהו בשטח הפתוח יותר מדיי זמן.

להלן התמונות שסוכנות הידיעות הסורית פרסמה: