חיזבאללה פורס כוחות בביירות בניסיון למנוע מישראל פעולת תגמול חשאית

חיזבאללה פורס כוחות אבטחה בביירות בניסיון למנוע פעולת תגמול ישראלית בדחייה .

זה כבר לא סוד שאנשי חיזבאללה עוד יכולים להסתיר. כל מי שמטייל בפרברים הדרומיים בביירות ביומיים האחרונים רואה את אמצעי האבטחה הנרחבים שחיזבאללה מבצע ברחובות ביירות תוך סגירת צירים ראשיים ומונע כניסה לרחובות מסוימים.

התושבים מבינים שקורה משהו אך קשה להם לדעת את הסיבה האמתית של האירועים הללו.

על פי מקורות ,שבכל זאת מסרו פרטים בעילום שם, חלקם מתומכיו של החיזבאללה, הם יכולים לומר לנו ששמעו כי חיזבאללה מנסה לקרוא את המפה הפוליטית ביטחונית והאזורית ומכין את לוחמיו בפני האפשרות כי תל אביב נחושה לבצע פעולות ביטחוניות רציניות בלבנון בעלות אופי מאוד חרישי.

המקורות ציינו כי חיזבאללה מאמין כי תל אביב תנצל את חוסר הרצון של חיזבאללה בהוראת איראן, להסלים את המצב לא רק באיראן וסוריה.

בישראל מנצלים כעת את המנדט של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על מנת לנקוט בצעדים ופעולות ביטחוניות.

המקורות ציינו כי בעוד שהפעולות הישראליות הצבאיות המוגבלות בסוּריָה, לדוגמה, יתכן וצפויות להיות מודל שיתקבל בלבנון , פעולות דומות וחשאיות ללא השארת חותם ישראלי .מכיוון שפעולה צבאית גלויה תוביל בוודאות לפרוץ מלחמה בהיקף נרחב עם החיזבאללה .

המקורות טוענים שזה מזכיר להם את עבודות האבטחה שהתרחשו ימים ספורים לפניי תקיפת המזל"טים הישראלים ברובע הדחי'יה. מעריכים כי ישראל נערכת לבצע פעולות אופנסיביות באמצעות מזל"טים באזור שכונת א-דאחיה.

מכיוון שתל אביב נחושה לסכל את התקדמות פרויקט דיוק הטילים של חיזבאללה היא לא תהסס .ישראל תנסה לשבור את האיום הזה מבלי להשאיר טביעות אצבע .

הפיצוץ האדיר בבירת לבנון: עשרות הרוגים ואלפי פצועים - ניתוחים במסדרונות |  JDN - חדשות

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב