מבזקי חדשות ליום 25-11-2020. מתעדכן

*- מודרנה: קבלת החיסונים אינה מונעת הדבקה

המנהל הרפואי של 'מודרנה' חושף: החיסון מונע הידבקות אבל לא מונע מהמחוסן להדביק אחרים | "אני חושב שאנחנו צריכים להיזהר, כשאנחנו מתחסנים, לא להגזים בציפיות שלנו מתוצאות החיסון"

*- דיווח: גוגל תתקין סיב אופטי בין ישראל לבין ערב הסעודית.

*- אהוד יערי: דובר של החותים בתימן מצהיר כי ישפרו את הטילים שפגעו בסעודיה כדי שיוכלו לפגוע באילת.

*- איסמעיל קאאני, מפקד כוח קודס של משמרות המהפיכה ממשיך להתרברב ולאיים על ערב הסעודית (בתרגום חופשי): ״אנחנו לא סופרים את סעודיה, מי הם? ארה״ב לוקחת מהם כסף ומעבירה לכופרים. סעודיה זה משטר נחות שיובס על ידי כוחות אלוהיים״.

*- צפון סוריה – עפרין – שפיכות הדמים נמשכת.

דיווחים שונים על מכונית תופת שהתפוצצה במרכז העיר עפרין, צפון סוריה. מהדיווחים עולה כי ישנם נפגעים רבים ביניהם גם לא מעט הרוגים.
זהו הפיגוע השני שמתרחש בזירת הג'יהאדיסטים תומכי טורקיה כיום. את הפיגוע ביצועו ככל הנראה מחבלי ה-PKK כמה שנראה כתגובה למתקפות המאסיביות של הכוחות הטורקים על העיר עין עיסא בא-ראקה הצפוני. *מצ"ב סרטון קשה לצפייה דקות לאחר הפיצוץ, לא לבעלי לב חלש. (קרדיט:יוסי אליעזר -301 העולם הערבי)

*- החות'ים בתימן, המכונים אנסאר אללה, איימו לפתח טילים שיכולים להגיע למתקני נפט קריטיים, בכל רחבי ערב הסעודית וגם לאילת בישראל. זו לא התפארות ריקה. (כמובן לא הם מפתחים אלא האירנים) ביום ראשון, שגרו טיל שיוט שפגע במדויק במתקן נפט בג'דה.

*- דובר הפת"ח מוניר אל ראג'וב: "אין שום אמת בידיעות שהתקשורת הישראלית מפרסמת על הסכם לכאורה עם הרשות הפלסטינית להסדרת כניסתם של האמירתיים והבחריינים למסגד אל-אקצה". ( יוסי אליעזר – 301 העולם הערבי)

*- אהוד יערי בעניין ביקור נתניהו בערב הסעודית: אני שומע את הביקורות של עמיתי היקרים…ואני לא מבין את החמיצות …
ככה זה עובד עם סעודיה, כשרוצים להסתיר לא טסים ישיר…זה פרסום מדורג מתוכנן מראש, קודם ישראל מפרסמת אח"כ ארה'ב מפרסמת ובסוף ערב הסעודית לא מכחישה…מה שהיה זו לא הכחשה, כשהסעודים רוצים להכחיש הם יודעים להכחיש. זה שינוי דרמטי ביחסים…

*- נתניהו: שוחחתי עכשיו עם יורש העצר של בחריין הנסיך סלמאן בן חמד אל ח'ליפה, שיחה שנייה שלנו, מאוד ידידותית. שנינו מאוד נרגשים מהעובדה שאנחנו יכולים להביא את פירות השלום לעמים שלנו ולמדינות שלנו בזמן קצר מאוד. ולכן, הוא גם הזמין אותי לבוא בזמן הקרוב לביקור רשמי בבחריין – אני אעשה זאת, בשליחותכם, בחפץ לב.

*- אתר חדשות: הפגישה בין פומפאו, נתניהו ובין סלמאן , לא נועדה להשגת שלום במזרח התיכון, אלא לבסס ברית בין וושינגטון, ישראל למלוכה הסעודית. שליטה אימפריאליסטית במזרח התיכון, לקראת מלחמה נגד איראן.

*- הפלסטינים מתגאים : לראשונה, פלסטינית מתמנה לתפקיד רשמי בבית הלבן. רימא דודין, חברת המפלגה הדמוקרטית, תתמנה לסגנית מנהל המשרד לענייני חקיקה בבית הלבן, עם כניסתו של ביידן לתפקיד.

*- הפרלמנט האיראני אישרר היום את הצעת החוק .התקבלה ההחלטה להעלות את רמת העשרת האורניום ל -20%. המחוקקים מחייבים את הממשלה להעלות את רמות העשרת האורניום ל -20%.