עיתון אמריקאי חושף עסקאות סודיות של אובמה עם שלטון האייטולות באירן.

העיתון האמריקאי " ואשינגטון פרי ביקון " חושף כי ממשל אובמה הסתיר ידיעות אודות שליחת מיליציות צבאיות מאירן לסוריה בתואנה של "קידום שיחות הגרעין".

"ממשל אובמה הסתיר ,בשנים האחרונות , מידע על זרימת לוחמי מיליציות אירניות לסוריה,כדי להגיע להסכם הגרעין עם אירן ולחתום חוזים בהיקף של מאות מיליוני דולרים עם חברת התעופה של אירן"- כך צותתו מחוקקים אמריקאים, לדברי העיתון.
אירן שלחה,לכל אורך המרד בסוריה, כוחות אפגניים ופקיסטניים  מכוח אלקודס של משמרות המהפכה האירנים באמצעות מטוסי הנוסעים האזרחים שלה .
חברי הקונגרס האמריקאים דורשים כעת חקירה לחקור שימוש אירני במטוסים אזרחים כדי להגן על הנשיא אסד.
על פי העיתון, הקונגרס האמריקאי השיג תמונות של מטוסים אירנים אזרחים מעבירים כוחות אל סוריה בשנים 2016 ו-2017.
חבר הקונגרס האמריקאי – פיטר רוסקאם משוכנע לחלוטין כי הנשיא אובמה היה מודע להעברת המיליציות האירניות מטהרן לדמשק כדי להגן על משטר אסד ,אך במקום לעצור פעילות אירנית זאת בכירי ממשל אובמה היו עסוקים בנסיעות מסביב לעולם כדי להגיע להסכם גרעיני עם אירן.
המחוקק הרפובליקני, רון דסנטיס, אמר כי  "בעוד שאובמה העביר בסתר מיליוני דולרים לאיראן, שלטונות טהראן שלחו את המיליציות הג'יהאדיות שלהם לסוריה, וממשל אובמה נמנע במתכוון מלפקח על הפעילות האיראנית, כי העדיפות ראשונה שלהם היה לסיים הסכם גרעיני והסרת הסנקציות אל אירן שהיא  מתומכי הטרור הגדולים בעולם ".
أوباما وخامنئي
זה רק עניין של זמן ומאמצים עד שיתברר איך פעל אובמה יחד עם ממשלו לטובת המשטר האירני המושחת ושידיו מגואלות בדם מאות אלפים בכל אזור המזרח התיכון.
לא הזיז לו בכלל להשליך את מדינת ישראל מתחת לגלגלי אוטובוס דוהר כמו שהתבטא פעם בכיר רפובליקני , ולא היה איכפת לו שמאות אלפי סונים נטבחים על מזבח "התקינות הפוליטית" המפורסמת של האיש הנכלולי הזה.
 

כתיבת תגובה