המראות החדשים באתרי האינטרנט הערביים

בשולי האירועים אני רוצה להאיר/להעיר על תופעה מעניינת מאוד.

כזכור לכולכם, שנים רבות האוייבים שלנו אפילו לא היו מצליחים להגות ולכתוב את המילה "ישראל" והשתמשו תמיד בביטויים חלופיים (למשל 'הישות הציונית' 'האויב' 'הכיבוש' וכו').

את דגל ישראל כמובן שלא היה סיכוי לראות בעיתונות ערבית (דאז) ואתרי אינטרנט ערביים (דהיום).

כיום، בשל ההתפתחויות המסעירות והמרתקות -שמשנות כליל את מפת הגושים במזה"ת (יש מי שמכנה זאת "ימי ההכרעה בין שני צירים 'פלסטין' או 'ישראל'") ומטשטות את קו הגבול הדמיוני בין הציר האיראני לציר הפרו-מערבי, אנו מתחילים לראות יותר ויותר את המילה 'ישראל' גם באתרים קיצוניים, אלא שהם יוצאים ידי חובה על ידי הוספת מרכאות או קו-חוצה על המילה ישראל (תופעה משעשעת לכשעצמה יש לומר).

כמו כן מדהים לראות עוד ועוד תמונות של דגלי ישראל בכל אתרי האינטרנט הערביים, למשל בתמונות המסקרות את ההסכמים וכו'. לראות ולשפשף את העיניים.

דבר זה הוא לא פחות ממדהים, בייחוד לבעלי השערות הלבנות שבינינו שזוכרים עדיין ימים אחרים לגמרי (ואת החרם הערבי אתם זוכרים? זה שמנע מאתנו ליהנות בילדותנו ממותגים בין-לאומיים.. או שאתם בני 40 ומטה?…)

בקיצור, ימות המשיח. סליחה, אלמהדי…

"הנסיך העברי : על הפלסטינים לקבל את הצעות השלום או לשתוק …
מחמד בן סלמאן" כינוי חדש לבן סלמאן.. 😁 (וגם דוגמא איך מגן דוד הופך ללגיטימי, גם אם זה בהקשר שלילי פתאום רואים אותו מול העינים ולא תוך כדי שריפת דגל)

קרדיט: צחי פנטון, ברקת