הרוב המכריע של העובדים במשרדים בארה"ב רוצים להמשיך לעבוד מהבית

82% מהעובדים במשרדים בארה"ב מוכנים להחליף את עמדת המחשב המשרדית בספה הביתית ולעבוד מהבית לפחות חלק מהזמן, כך עולה מסקר חדש של Global Workplace Analytics, העוקבת אחר טרנדים בעולם העבודה.

למרבה ההפתעה, נתונים של Creditcards.com על השוק האמריקאי מלמדים כי דווקא בשל המעבר לעבודה מהבית אמריקאי ממוצע מוציא מדי חודש 108 דולר יותר בכרטיס האשראי שלו.

על מה, אתם שואלים?

המטבח. כאן דווקא חוסכים. אוכלים יותר בבית ואפילו 56% מהעובדים מהבית אומרים כי הם ממחזרים אוכל (כלומר לא זורקים, אלא אוכלים ביום אחר את אותו אוכל). כל מי שעובד מהבית גם חוסך את הקפה של הבוקר בבית הקפה או את ארוחת הצהרים. עובד ממוצע בארה"ב מוציא על 2 הארוחות האלה 3000 דולר בשנה. גם ההוצאה על happy hours בשעות שאחרי העבודה נעלמת.

המשרד הביתי. אם אין לך פינה משלך, המעבר לעבוד מהבית דורש לא מעט הכנות. זה עוד לפני שדרוג המחשב, המסך, מדפסת ומהירות הגלישה באינטרנט מהבית, שבאים בנוסף להוצאה על ארגון פינת עבודה נוחה. הנתונים מלמדים גם על עלייה בצריכת החשמל והמים בשל השהייה בבית במשך שעות ארוכות יותר. לפי creditcards.com ההוצאה של אמריקאי ממוצע העובד מהבית על תשתיות ביתיות עלתה ב121 דולר מדי חודש.

ביגוד. מי שעובד מהבית משקיע פחות בבגדי עבודה, אך מנתוני התקופה האחרונה עולה כי הקניות המקוונות שומרות על רמתן ואף יותר. פחות בגדי עבודה, יותר ציוד ספורט, בגדי פנאי – והרבה מוצרים שקנינו בגלל פרסומות באתרים.

קרדיט:ערוץ הטלגרם הראל פיננסים

כתיבת תגובה