מבזקי חדשות ליום 6-8-20 . מתעדכן

*- אמש הגיעה ללבנון טיסת מטען של חברת "FARS AIR QESHM", השייכת למשמרות המהפכה.

האם הסיוע שמגיע הוא אכן סיוע הומניטרי של מזון ותרופות, או שאיראן מנצלת את ההזדמנות ומעבירה אמל"ח, וציוד נוסף להמשך פרויקט דיוק הטילים של חיזבאללה.

יש כבר הטוענים שחיזבאללה עומד אחר הפיצוץ בביירות, על מנת לפתוח את שערי המדינה לקבלת סיוע הומניטרי וכספי משאר העולם, ובפרט סיוע "מיוחד" מאיראן להמשך התחמשות הארגון, הייתכן??

*- טרור הבלונים : משעות הבוקר אנו מדווחים ברשתות השונות על הפרחות בלוני תבערה משטח רצועת עזה אל עבר שטח ישראל , מספר שריפות פרצו היום בשטח עוטף עזה כתוצאה מאותם בלונים , משטרת ישראל בנוסף מעדכנת כי בעיר ערד שבנגב (כ70 ק״מ מרצועת עזה) אותר היום בלון נפץ שעליו מטען חבלה עם מנגנון השהייה.

( ערוץ עולם החדשות)

*- ארבע שריפות פרצו בשעות האחרונות בצפון העוטף, מתוכם 2 בניר עם, בעקבות שיגור בלוני תבערה, מטען נפץ של חלק מהבלונים התפוצץ באוויר.

*- מדינות תאומות  בחסות איראן :

תמונה

תמונה

*- נשיא צרפת הגיע לביקור מפתיע בביירות שלאחרי האסון  ונתקל הקריאות התושבים "שחררו את לבנון מהחיזבאללה ומהטרוריסט מישל עון (הנשיא) ".

*- המדינה שתומכת הכי הרבה בחיזבאללה שלחה סיוע לנפגעי הפיצוץ בביירות . צביעות ערבית קלאסית!!

תמונה

*- מסמכים אמריקאים מוכיחים : קטר – נגדולי התורמים לחיזבאללה.

תמונה

*- דיווח : איראן החלה במשלוחי חומרי נפץ ונשק שיפצו את החיזבאללה על האובדן בפיצוץ הגדול אתמול בנמל ביירות .

המשלוחים מגיעים בצמוד למשלוחי הסיוע ההומניטרי שאיראן מיהרה לשלוח ללבנון . הציניות בשיאה.

תמונה

*- פעיל לבנוני מבקש מנשיא צרפת שסייר ברחובות ביירות : "שחרר אותנו מהחיזבאללה #حزب_الله ,  מקרון עונה לפעילי לבנון: "מה שנדרש זה שינוי פוליטי, והפיצוץ הזה חייב להיות תחילתו של עידן חדש."

 

*- הערכה בלבנון : בחודשים הקרובים נבחין בהתכווצות ההתקפות של החות'ים על ערב הסעודית מכיוון שיהיה לה מחסור בנשק, ונבחין בהידרדרות הכלכלית הפיננסית של החיזבאללה  #حزب_الله לאחר שסחר הסמים והלבנת הון יפחתו מאוד לאור הריסת נמל ביירות בפיצוץ , נמל ניתוק מסדרון הייצוא הראשי של החיזבאללה #مرفأ_بيروت .

صحيفة: شبهات حول انفجار بيروت.. ما علاقة حزب الله؟

*- עורך העיתון הלבנוני אל-ח'באר, איברהים אלאמין, המקורב לארגון חיזבאללה טוען: "למרות הפיצוץ שהיה בביירות, ישראל צריכה להיות מודאגת. חיזבאללה עוד ינקום את דמו של הפעיל שלה שנהרג בסוריה".

*- ‏העצורים בלבנון על רקע הפיצוץ בנמל: 18 אנשים זומנו לחקירה, ביניהם בכירים בהנהלת הנמל, במנהל המכס ואחראי תחזוקה שעבדו במחסן 12 שהכיל את חנקת האמון. 16 מתוכם נמצאים עדיין בחקירה והשופט החוקר מבטיח שכל החשודים יגיעו אליו. (301)

 

כתיבת תגובה