מחקר: חולי קורונה שהבריאו צפויים לבעיות בריאות גם בעשורים הקרובים

ארגון הבריאות העולמי מזהיר מפני בעיות בריאותיות לא ידועות לטווח הארוך כתוצאה מהידבקות בווירוס הקורונה, בעיות שיצוצו גם  בעשורים הבאים"

גורמים רשמיים של ארגון הבריאות העולמי הזהירו ביום חמישי כי נגיף הקורונה עלול לגרום לבעיות בריאות בטווח הארוך , תוך ציטוט של מחקר שנערך לאחרונה בגרמניה הטוען כי חולי COVID-19 עלולים לסבול מבעיות לב מתמשכות גם לאחר שהחלימו מהמחלה.

"כשאנו אומרים כי הרוב המכריע של האנשים חולים במחלה קלה ומחלימים, זה נכון. אבל מה שאנחנו לא יכולים לומר כרגע זה מה ההשפעות הפוטנציאליות לטווח הארוך שיהיו לאלו שנדברו בווירוס הזה ", אמר מייק ראיין, מנכ"ל תוכנית החירום של ארגון הבריאות העולמי, במהלך תדריך חדשות.

השפעות מגיפת נגיף הקורנה , נגיף שכבר נדבקו בו יותר מ -18 מיליון איש וגבו את חייהם של יותר מ -684,000 איש, יורגשו גם הרחק בעתיד, כך אמר ביום שישי מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי טדרוס אדנום ג'בריוס בישיבת וועדת החירום של הארגון.

Nurse Canan Emcan shows a test kit for coronavirus samples at the isolation ward of the Uniklinikum Essen university hospital in Essen, western Germany, on March 9, 2020. - The number of coronavirus cases in Germany has passed 1,000, official data from the Robert Koch Institute disease control centre showed. (Photo by INA FASSBENDER / AFP) (Photo by INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

 

כתיבת תגובה