מדד ה-S&P500 השלים את הרבעון הטוב ביותר שלו מאז 1998

מדד ה-S&P500 השלים את הרבעון הטוב ביותר שלו מאז 1998, וכמה מן המניות עם הביצועים הטובים ביותר ברבעון הן גם המניות הפופולאריות ביותר על סוחרי ממשק המסחר המקוון רובינהוד.
למי שרוצה להבין מה מעניין את דור המילניום וGen Z- להלן 7 המניות המובילות של הסוחרים מרובינהוד במהלך החודש האחרון (ללא טסלה, אפל ואמזון הפופולריות מאד בקרב הסוחרים):

1. חברת ניקולה- המתחרה החדשה של טסלה שעוד לא מכרה רכב אחד והונפקה ב4.6 ומאז קפצה 435%+.
2. וורקהאוס גרופ- החברה חתמה על שיתוף פעולה עם חברת UPS לעיצוב ומכירה של משאיות עם הבטריה החשמלית בייצור החברה, טסה מתחילת השנה מעל 450%+.
3. חברת Ideanomics- עוד חברה מתחום הרכבים החשמליים, פרשיות בנושא הונאה עולות לכותרות בעת האחרונה בחברה אך המניה טסה מתחילת שנה 60%+.
4. חברת Top ships- מפעילה ספינות תובלה של נפט וכימיקלים, החברה המצויה בקשיים רציניים מתחילת שנה בעקבות הפגיעה בתחום, ולמרות זאת 85 אלף משתמשי רובינהוד הוסיפו את מנית החברה. מתחילת השנה צנחה 86%-.
5. הרץ- הימור מסוכן לסוחרי רובינהוד, שכן החברה הודיעה על פשיטת רגל כבר ב22.5 אך היא ממשיכה להיסחר ו-55 אלף משתמשי רובינהוד השקיעו בה בחודש החולף. מתחילת שנה ירדה 90.8%-.
6. גאפ- לאחר שיתוף הפעולה עם קניה ווסט, נראה כי המשקיעים הצעירים מאמינים בחברת ההלבשה הוותיקה כש-83 אלף סוחרים השקיעו בה בחודש החולף. ירדה 34%- מתחילת שנה אולם מההכרזה על שיתוף הפעולה, עלתה 17%+.
7. חברת Plug Power- חברת האנרגיה הירוקה המייצרת מערכות תאי דלק מימן, פופולארית מאד בקרב משקיעי רובינהוד כש-85 אלף מהם השקיעו בה בחודש החולף. החברה נסקה מתחילת שנה 193%+.

נראה כי מרבית החברות הן בתחום האנרגיה המתחדשת, בשילוב עם הפן הטכנולוגי, נתון המתכתב עם המצב בשוק כיום.

7 Facts You Didn't Know About the S&P 500 | The Motley Fool

קרדיט: ערוץ הטלגרם "הראל פיננסים"

כתיבת תגובה