מבזקי חדשות ליום 20-6-2020 . מתעדכן

*-אוסטרליה מודיעה כי היא נמצאת תחת מתקפת סייבר ע"י מדינה זרה. בהודעה נאמר כי רשויות מקומיות ואתרי ממשלה נפרצו וכי התקיפה כוללת גם תשתיות נרחבות. עם זאת, לא ציינו האוסטרלים באיזו מדינה ממנה הותקפו האתרים, אך מומחים בתחום משערים כי סין או צפון קוריאה עומדות מאחורי מתקפת הסייבר.

*- דיווחים מדרום קוריאה על העלאת הכוננות למקסימלית אל מול צפון קוריאה. מהמידעים המודיעיניים שברשת נמסר כי דרום קוריאה זיהתה בעזרת מדינה שלישית כי שכנתה מהצפון מתכננת מתקפת טילים בטווח זמן מיידי לעבר ערים במדינה.

*-מועצת בירת סעודיה ריאד, החליטה כי יש מקום בהחלט לקרוא לרחוב מרכזי בעיר על שמו של מנהיג דאעש המחוסל….אבו באכר אל בגדדי.
אז אם אתם מתכננים חופשה בריאד אל תשכחו לבקר את בגדדי.

*- דובר החמאס עבד לאטיף אל-קאנו אומר כעת בהצהרה לעיתונות בעזה:

יציאה של ההמונים היום לצעדות בצפון הרצועה היא כדי למחות על תוכנית הסיפוח הציונית בתחילת יולי. זה המשך ישיר של פעילויות החמאס כנגד תוכנית הסיפוח עם תמיכת עמנו יחד עם הפלגים השונים. אנחנו מצהירים כי אנו מוכנים לכל קרב אשר יידרש כדי לסכל תוכנית זו.

אנו קוראים לרשות הפלסטינית לשחרר את ידיהם של ההמונים הפלסטיניים בגדה המערבית כדי להביע את סירובם בקבלת תוכנית הסיפוח הציונית ולהרתיע את הכיבוש הציוני בהגנה על אדמותינו הפלסטיניות. פלסטינים יצאו לרחובות עזה כדי למחות נגד התכניות הישראליות לספח אדמות פלסטיניות בגדה , כולל בקעת הירדן.

*- בהמשך לספקולציות הלילה למתקפת הסייבר באוסטרליה, דוחה סין כעת את כל ההאשמות נגדה בדבר מעורבותה בתקיפה.

*- סוכנות הידיעות הלאומית של לבנון טוענת כעת כי משלחת רמת דרג של צבא ואזרחים ישראליים המונה כ-200 איש נמצאת במרגליות אל מול כפר חולא שבדרום לבנון.כתב הסוכנות מוסר כי צבא לבנון וכוחות יוניפי"ל הוחשו למקום. אין עוד פרטים.

קרדיט : יוסי אליעזר – 301 העולם הערבי

*- ערוץ אל-מיאדין: שר החוץ הירדני אמר לאבו מאזן כי אם ישראל תספח שטחים ירדן תיסוג מהסכם השלום. אין כמובן כל אישור ממקור אחר להתבטאות זאת .

קרדיט לתמונה: INSS

*-פעילה פוליטית לבנונית נעצרה בחשד "למגע עם האויב הציוני".

חיזבאללה לקראת אחת הטעויות הקריטיות שלו, בדומה לאסד שהחל לסמן מתנגדי שלטון במדינה עדתית שסועה, נראה שחיזבאללה מתחיל גם הוא במדיניות הזו. מי שחושב שמעצר מתנגדים רעבים ללחם יביא לו שקט, יתפלא לגלות את הנועזות של מתנגדיו. כי כשאי אפשר לדבר, מתחילים להשתמש בידיים.

 

כתיבת תגובה