מבזקי חדשות ליום 10-5-2020 . מתעדכן.

*- ארה"ב החליטה לצמצם משמעותית את סד"כ כוח השלום האמריקאי בסיני למרות התנגדות ישראל.

האם זהו רמז אמריקאי לישראל כי אם היא לא תחליט לספח את הבקעה ושטחים נוספים והיא מעדיפה כוח שלום שיחצוץ בין ישראל לפלשתינים – ככה הוא יראה בסופו של דבר ולא יהיה שווה כלום . אז או שתספחו או שתבינו את ההשלכות .

*- בכיר חמאס וחבר הלשכה המדינית "אבו אוסמה אל כורד" מת הלילה מאירוע מוחי.

*- דיווח : הותקף מחנה של המיליציה העיראקית אבו אלפדל אלעבאס ליד העיר אלבוכמאל האזור תחנת T-2 .

תמונה

*- החיזבאללה הניף את דגלו על אחד האתרים היותר מתויירים בביירות – צוק אלרושה :

תמונה

*- ב-13 במאי ,יום השנה לחיסול בכיר החיזבאללה מוצטפא באדר א-דין יישא  נאסראללה נאום פוליטי. האם הוא יודה שהוא עומד מאחורי החיסול ? כנראה שלא!!

תמונה

*- תמונת לוויין מוכיחה כי נהרס מחסן תחמושת של החיזבאללה באזור העיר חומס בסוריה:

תמונהתמונה

*- העניבה כבר חונקת מדיי :

הלחץ הכלכלי האמריקאי על איראן כבר מעבר לנסבל. לראשונה אישר המנהיג העליון- חמינאי למשלחת בראשותו של עלי שמחאני להיפגש עם בכירים אמריקאים במוסקט שבעומאן .

תמונה

*- מיליציית חשד אל שעבי מודיעה על הריגתם של 10 אנשי דאעש בשלושה מחוזות עיראקיים במהלך 72 השעות האחרונות.

עלי אל-חוסייני, דובר התנועה בצפון עיראק אומר כי אתמול כוחות המיליצייה ביצעו סדרת פעולות במחוזות דיאלה, כירכוכ וסלאח א-דין, מה שהביא לתוצאות מרשימות.

הוא הדגיש כי בשלושת הימים האחרונים נהרסו מספר בסיסי דאעש ונתפסו חומרי נפץ ותחמושת.

אל-חוסייני הדגיש עוד כי דאעש מנסה להעביר את המסר שהוא עדיין קיים על ידי לחימה מתמשכת באיזורים מסויימים אולם תנועת חשד אל שעבי מסכלת פעולות אלו באומץ רב ובנחישות רבה. (קרדיט : 301 העולם הערבי)

*- שר האוצר וסגן ראש הממשלה לשעבר של טורקיה , עלי באבאג'אן: טורקיה עומדת בפני משבר כלכלי גדול מאוד.

*- המדען הרוסי הבכיר המנסה לשבט בעל חי נכחד – ממותה צמרירית מתקופת הקרח משרידים קפואים ששכבו מתחת לקרח במשך עשרות אלפי שנים באזור הסרפריק הסיבירי ,נפטר לפתע מהתקף לב.

Dr Grigoryev would spend weeks on end wandering the most remote areas of his native Yakutia in search of new samples of mammoth fauna in the thawing permafrost. He is pictured above with the Malolyakhovsky mammoth

Grigoriev and Vladimir Putin are pictured above, as the scientist explains a how a still-sharp 13,000-year-old spear made from the horn of an extinct woolly rhino was used to slaughter mammoths

A 3D-illustration of what the woolly mammoth is believed to have looked like

 

 

כתיבת תגובה