דיווחים סותרים עדיין זורמים על מצבו של מנהיג צפון קוריאה

דיווחים סותרים עדיין זורמים על מצבו של קים.

לאחר פרסומים שונים על בריאותו של מנהיג צפון קוריאה, ביומיים האחרונים, ביום ראשון הופיעה לראשונה, מזה כשבועיים הצהרה המיוחסת לקים ג'ונג און.

ביום ראשון בבוקר דיווח הרדיו הרשמי של צפון קוריאה, כי קים ג'ונג און הודה לעובדים ולעובדות הקוריאנים על מסירותם בבניית העיר וונסאן האהובה עליו, כך לפי סוכנות הידיעות הרוסית נובוסטי.
עם זאת, הניסוח המלא להודעת התודה ששלח המנהיג הקוריאני לא נמסר, על פי סוכנות הידיעות הדרום קוריאנית, "Renhab".

כמו כן ציין הרדיו הרשמי כי קים הביע את הכרת תודה, לעובדים ולעובדות שעזרו בכל לבם לבניין העיר וונסאן.

בתוך כך, ועדת התחבורה המרכזית הודיעה, כי מנהיג צפון קוריאה קיבל ביום חמישי הודעת ברכה, מראש המפלגה הקומוניסטית ג'נאדי זיוגאנוב, לרגל ביקורו של קים ג'ונג און ברוסיה.

ראוי לציין כי כמה ספקולציות התעוררו לגבי בריאותו של קים, לאחר היעדרותו מהטקס לציון יום הולדתו של סבו, קים איל-סונג, מייסד צפון קוריאה ב -15 באפריל.

סין שלחה צוות לצפון קוריאה הכולל מומחים בתחום הבריאות, כדי לייעץ לבריאותו של קים, כך אישרו שלושה אנשים, שהכירו את המקרה לרויטרס ביום שבת.

ראוי לציין כי בפעם האחרונה שהתקשורת הרשמית של צפון קוריאה, דיברה על מקום הימצאו של קים, זה היה כשדיווחה עליו, בזמן שהוא עמד בראשות ישיבה ב-11 באפריל.

עם זאת, דיווחים חדשים רמזו בתחילת יום ראשון כי הרכבת של קים, נראתה חונה בליבה של העיר האהובה על המנהיג סמסיון ב -21 וב -23 באפריל.

מהמרכז (38 צפון) נמסר כי "נוכחות הרכבת אינה מאשרת את מקום הימצאו של מנהיג צפון קוריאה, ואינה מעידה על בריאותו דבר, אולם היא מחזקת את הדיווחים, כי קים שוהה באזור בחוף המזרחי של המדינה."

זה מקבל חיזוק מהדיווחים הקודמים שהוא הגיע לאתר הנופש, להחלמה לאחר ניתוח לב.

קרדיט:עמרם אל מקבוצת נציב

כתיבת תגובה