מבזקי חדשות ליום 8-4-20 . מתעדכן

*- פוֹרְבְּס- מפרסמת את רשימת המיליארדרים השנה ה -34 בעולם , מדרגת את האנשים העשירים ביותר בעולם. הנשיא דונלד טראמפ יורד באופן דרמטי למקום מספר 1001 לעומת שנה שעברה בו היה במקום מספר 715. הונו של מר טראמפ צנח בסכום של יותר ממיליארד דולר תוך פחות מחודש .

*- העיר ווּהָאן – מוקד התפשטות נגיף הקורונה בסין ובעולם כולו, מהיום בחצות יוסר הסגר.

*- פרסום בעיתון טורקי: זה לא אלמוגים או מלט, אלא ריאותיו של חולה וירוס קורונה.

*- 1.5 מיליון סינים גורשו מרוסיה כדי להגן עליה מפני וירוס הקורונה.

 

*- הותר לפרסום כי בפעילות של שירות הביטחון הכללי בשיתוף משטרת ישראל/יאחב״ל בלהב 433, נעצר ב 16 במרץ 2020, אזרח ישראלי, בחשד כי קיים קשרים עם גורמי המודיעין האיראני. מחקירתו בשב"כ ובמשטרה עלה כי הנאשם עמד בקשר חשאי עם גורמים מטעם המודיעין האיראני ועם פעיל ארגון הטרור של החזית העממית בלבנון בשם ח'אלד ימאני, אשר פעל מטעמם.

*- שר הבריאות האיראני מבקש לא להקריב את בריאות הציבור על מזבח הכלכלה וזאת לאחר שהנשיא רוחני הודיע כי הוא מתכונן לפתוח את הכלכלה מחדש באמצע אפריל.

*- נסיכות עומאן במפרץ הולכת לעשות ביקורים מבית לבית ולבדוק את כולם . ארץ ענקית עם מעט תושבים.

*- המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות בארה"ב (NIAID) משחרר תמונות בפועל של וירוס ה- #coronavirus SARS-CoV-2 בזכות מחקרים שנערכו על דגימות חולים. תיהנו מתמונות מדהימות של הקורונה : https://www.flickr.com/photos/niaid/

*- וירוס הקורונה חדר גם לאניית בית החולים העוגנת בנמל ניו יורק.

*- מהלך חירום בקליפורניה בניסיון לרוקן את בתי הכלא עוד לפני שהמגפה תכה שם בעוצמה – כל הפושעים הקטנים שבמעצר ישתחררו בערבות עצמית של 0 $ . אפס דולר .

*- שיעור הגירושין של טורקיה רואה עלייה של פי ארבעה מאז תחילת הסגר הלאומי בגלל מגיפת COVID-19.

*- מטוסי סיור צבאיים רוסים Ту-142 השתתפו בתרגיל לגילוי צוללות .
alixei danchov / Sputnik

גורמים צבאיים ברוסיה הודיעו, כי צוותים צבאיים רוסיים, ערכו לאחרונה תרגילים מוצלחים, שהוקדשו ללחימה בצוללות וביעדי חיל הים.
במהלך התרגילים, צוותי הצבא והמטוסים הרוסים Tu-142M3 . ערכו מספר גיחות מעל האוקינוס השקט,ומעל הים היפני ,

וביצעו כמה משימות המדמות את גילוי צוללות האויב, והצליחו לפקח, לעקוב אחר ההתמודדות עם הצוללות הללו.
במהלך התרגילים התאמנו הטייסים גם בשימוש במכשירי הניטור והרדארים המצוידים בכלי הטיס שהוזכרו לעיל, והם ביצעו משימות ניטור צוללות הנשענות על אותות אלקטרוניות קטנות שמתקבלות מהמטוס למים כדי לאסוף נתונים ולשלוח אותם למטוסים ולמרכזי תצפית ימיים ויבשתיים. ההדרכה כללה גם משימות להדרכת טייסים בגילוי צוללות גם במקרים חריגים מבלי להסתמך על מכ"מים וציוד אלקטרוני התורם לגילוי מיקומי מטוסי האויב בעת ביצוע משימות. מטוסי ה- Tu-142M3 ששימשו בתרגילים הם דגמים משופרים של מטוסי ה- Tu-142 אשר פותחו בעידן ברית המועצות, ושימשו כמטוסים צבאיים רב-תפקידים, מפציצים,משגרי טילים ומטוסי פיקוח וסיור אווירי.

*- 51 חולי קורונה שנרפאו אובחנו שוב כחיוביים לוירוס הקורונה מה שמעלה את החשש שנגיפי הקורונה יכולים להסתתר בתוך תא האדם ולהתחיל לפעול מחדש על פי קוד גנטי מסויים . 🇰🇷 51 recovered COVID-19 patients in South Korea have tested positive again, amid fears that the coronavirus can hide in human cells and reactivate.

*- סוכנות הידיעות הלאומית הלבנונית מסרה, כי מטוסי ישראל הפרו את המרחב האווירי בדרום לבנון, הגיעו לג'אזין, מרג'ייון, חסבאיה, ג'בל בורגהול, ארקוב ונהר הליטאני שבמערב הבקעא, והפרו גם את המרחב האווירי של ביירות, והגיעו אל הרי קיסרו ומטן, צפונית-מזרחית לביירות. הסוכנות ציינה כי ישראל החלה בעבודות הגבהת השטח המשקיף על אזור אל-וואזאני בדרום, וזה לווה בטיסות וסיור במרחב האווירי של האזור.

*-

 

כתיבת תגובה