מבזקי חדשות ליום 21-2-2020 . מתעדכן

*-  דיווחים מלבנון על כטב"ם ישראלי מעל מרכז לבנון בדגש על ביירות והאזור. באחד הדיווחים נאמר כי מאז שעות הבוקר ובימים האחרונים מפעילה ישראל טיסות סיור מעל חופי המרכז של לבנון. אין לפי שעה עוד פרטים. ( קרדיט: יוסי א. – 301 העולם הערבי )

*- אבו נמנוס הוא העזתי הראשון שנדבק בנגיף הקורנה בסין אבו נמנוס תיאר את התסמינים של נגיף הקורונה כדומה לשפעת, אך היא חמורה וכואבת ממנה התסמינים שמשפיעים על האדם כואבים והאדם מרגיש כאילו שהריאות שלו נעקרות מגופו.

*- בעיראק חסמו את תנועת המטוסים מאיראן, בגלל הקורונה שהתגלתה באיראן, אני מקווה שבאיראן יטפלו בקורונה, ולא במשלוחי נשק, צריך רק שגם סוריה ולבנון, גם יחסמו את התנועה מאיראן, ואז לא נתקוף יותר בסוריה, על זה נאמר צדיקים מלאכתם על ידי אחרים.

*- משרד ההגנה הטורקי מאשר 2 חיילים הרוגים בהפצצה אווירית באידליב.

*- המצפה הסורי לזכויות אדם מוסר, כי התקיפה על ניראב בוצעה על ידי הכוחות הטורקיים, והפלגים שנתמכים על ידי הטורקים . העיירה נמצאת בשליטת כוחות המשטר, באזור הכפרי המזרחי של אידליב, לאחר פעולת הרעשה אינטנסיבית עם עשרות טילים.

הכוחות התוקפים הצליחו להסתער על העיירה ולשלוט בכמחצית ממנה, תוך המשך קרבות אלימים בין שני הצדדים ואישרו מידע על הרוגים ופצועים רבים משני הצדדים.

*- מפת שליטת הכוחות בסוריה:

תמונה

*- הכוחות הכורדים מצפון לחלב, הנאמנים למשטר, אומרים כי הודיעו על מוכנותם להצטרף לכוחות המשטר, אשר שלחו תגבורות לאזור במטרה לפתוח את דרך חלב-זהרה (דרך גזיאנטפ) ולהשתלט על חוריטן, חיאן ואנדאן. או במילים אחרות להצטרף ללחימה נגד טורקיה השנואה אף יותר עליהם מאסד.

תמונה

*- צבא סוריה הצליח לפגוע ולהשמיד מספר טנקים של הצבא הטורקי.

טנק לאופרד תוצרת גרמניה:

*- בית קברות של החות'ים בתימן .

*-  מפקד משטרה של מחוז אורוזגאן באפגניסטן אומר כי לשרותי המודיעין של אפגניסטן יש הוכחה כי איראן מספקת לטאליבן טילי נ"מ נישאים כתף .

*- אבו פאדאק אל-מוחמדאוי – أبو فدك المحمداوي   המכונה גל "الخال" העיראקי הוא ראש המטה  של מיליצית אלחשד אלשעבי במקומו של אבו מהדי אל-מוהנדיס שחוסל ע"י כלי טייס אמריקאי בשדה התעופה של בגדד יחד עם הגנרל קאסם סולימני.

תמונה

*- המיליציות העיראקיות המתנגדות לנוכחות האמריקאית בעיראק מפרסמים סרטון מקרוב המראה מסוק סער אמריקאי נוחת לידם והם טוענים יכלו להפילו . מעין שליחת אזהרה לאמריקאים לצאת מהמדינה.

*-מטוסים אמריקאים השמידו שיירה של עשרות מכוניות צבאיות נושאות יותר מ-300 לוחמים מהמיליציות העיראקיות על כביש דיר א-זור – אלבוכמאל.

 

כתיבת תגובה