10 טון בשר חזיר שהגיע מסין נגוע בקדחת החזירים התגלה במחסן באיטליה

זה לא פחות מאזעקת אמת לכל התיירים,לפחות הישראלים,המטיילים באירופה ואוכלים מכל הבא ליד ולפה.

למרות התקנים המחמירים של ייבוא בשר למדינות האיחוד האירופי  הגבולות פרוצים ובשר מכל מדינה ומכל מקור ובכל מצב חודר ליבשת ומשם לצלחות האורחים. 

למרות מה שנדמה לכם על הקפדנות האירופית לגבי שמירה על בריאות התושבים מתברר שהם מחוררים כמסננת ואוכל מזוהם מכל עבר נוחת בכל מדינות האיחוד. 

אל תתנו לאחרים לקחת לכם את החיים עקב רדיפת בצע !!!

אתמול נתפס בעיר פדובה באיטליה 10 טון בשר חזיר שיובא מסין והוא נגוע בקדחת החזירים . עובדי משרד הבריאות האיטלקי בגילו את המצב הבינו שהוא עלול להיות מסוכן מאוד אפילו להמשך הבדיקות והם נסוגו וסרבו  לבצע ניתוח של הבשר, והחליטו על שריפתו המיידית.

מתברר שבלילה האחרון הגיעה משאית בשר מהולנד ופרקה במחסן של סיטונאי בשר 9420 ק"ג של בשר חזיר ממוצא סיני שיובא לאיחוד האירופי בניגוד לתקנות המכס והבריאות.

"מערכת הבקרה של האיחוד האירופי נכשלה בתפקידה בכך  שאיפשרה לחומר מסוכן לעבור בגבולות הולנד. איטליה מייבאת כמיליארד קילו של חזיר טרי וקפוא מחו"ל מדי שנה " אמר נבכיר איטלקי.

קדחת החזירים האפריקאית  היא מחלה נגיפית מדבקת הפוגעת בחזירים ובחזירי בר. נגיף זה יכול להיות מועבר בקלות מחיה אחת לאחרת באמצעות קשרים הדוקים בין יחידים, או באמצעות ציוד מזוהם (משאיות ואמצעים להובלת בעלי חיים, מגפיים וכו ') או דרך שרידי מזון הנושאים את הנגיף וננטשים על ידי בני אדם.

כתיבת תגובה