ציון דרך לאתר נציב.נט – 10 מיליון כניסות מאז היווסדו לפני 3 שנים

יום חג לאתר נציב.נט .

לפני כ-3 שנים עלה לאוויר אתר החדשות " נציב.נט " כשמטרתו "לבצע איסוף ועיבוד של מידע ממקורות המודיעין הגלוי (רשתות חברתיות, עיתונות, עדויות מקומיות ועוד) על מנת להביא את תמונת המצב המקיפה והמדויקת ביותר של השטח".

מאז פורסמו למעלה למעלה מ-7500 פוסטים הכוללים מידע רב, ולעתים בלעדי , מרחבי העולם הערבי.

האתר, שעורר תשומת לב בעולם הערבי הפך עד מהרה למטרת תקיפה מצד פעילי הסייבר שאף במקרה אחד הצליחו למחוק חלק משמעותי מהאתר תוך מחיקת יותר מ-1500 כתבות מרהיבות שלא ניתן היה לשחזרם כי הפגיעה הייתה גם בגיבויים.

מאז השתפרנו ועיבינו את ההגנות סביב האתר וגם אחרי תקיפות סייבר רבות האתר שרד . ולא דבר שברור מאליו. ברור מי הם חורשי הרעה וברור איזה יכולות הם מביאים!!

אט אט חדרה עובדת מציאות האתר לתודעת העם היושב בציון שניכנס בהמוניו לאתר על מנת להתעדכן בידיעות קצת שונות , ובעזרת השם, אנו חוגגים היום את כניסת הקורא ה-10 מיליון לאתר .

טבלת מספר הנכנסים לקריאת המאמרים של אנאליטיקס:

גם מכוני מחקר ברחבי העולם,גם הערבי,מצאו עניין בחומר העולה באתר והם תורגמו למספר שפות תוך נתינת קרדיט כראוי.

האם הידיעות שהאתר מפרסם הם אמינות ? לא בטוח היות ואנו מדווחים מאמצעי תקשורת בעולם הערבי וגם שם האמינות היא לא שם דבר .

האם הידיעות שהאתר מפרסם מחדשות משהו ? התשובה היא בהחלט כן . הרבה ידיעות ראשוניות שטרם עלו בכל מדי התקשורתית אחרת לא רק בישראל אלא גם ברחבי העולם וזה לא עניין של מה בכך.

ומה לגבי העתיד ?

האזור שבו נמצאת שכונתנו האלימה מבטיחה עניין רב לעוד הרבה זמן,אולי הרבה יותר מתקופת חיים אחת שלמה של בן אנוש.

לכן מובטח גם לקוראי האתר, הקבועים או המזדמנים, עניין רב בכל פעם שהם יחליטו להיכנס לאתר ולחפש חומר רלוונטי על העולם הערבי.

לסיום רציתי להודות למספר מתנדבים המסייעים בהבאת מיטב החומר,הפרשנות והמצגות מבית המוסיפים את אותו ערך מוסף לאתר הגורם לו להיות קצת שונה מאחרים אך מבלי לאבד את העניין בחומר המובא בו.

נשמח תמיד לארח אתכם באתר.

בברכה,

צביקה – מערכת אתר נציב.נט

כתיבת תגובה