פרלמנט בשבי איראן: בעיראק הצביעו על דרישה מהאמריקאים לפנות את אדמתם

אמנם "המטיל אימה" מספר אחד,לא רק על העם העיראקי אלא גם על צמרת הממשל שלו,קאסם סולימני,חוסל,אך עדיין חברי הפרלמנט העיראקי ,החוששים מחוליות החיסול האיראניות הפועלות באין מפריע על אדמת עיראק וממלאים פקודות,ללא היסוס, בחיסול כל מי שלא מציית באופן מלא להוראות מאיראן , חוששים מרוחו שעדיין מרחפת מעל ועדיין מעורר אימה.

לכן אין להתפלא כי הדרישה האיראנית מהפרלמנט העיראקי להצביע לטובת החלטה על גירוש האמריקאים מאדמתם התקבלה ברוב קולות.

ככה זה עובד כשאקדח צמוד לרקתך וסכין חד לצווארך!

170 מחוקקים עיראקיים חתמו על הצעת חוק שדורשת את נסיגתם של הכוחות הצבאיים האמריקאיים מעיראק, זאת בעקבות ההתנקשות בקאסם סולימאני.

ביום ראשון, המחוקקים העיראקיים קיימו ישיבה פרלמנטרית מיוחדת כדי לקדם הצבעה על החלטה המחייבת את הממשלה העיראקית ללחוץ על ארצות הברית להוציא את כוחותיה מעיראק.

להלן שלוש הנקודות העיקריות שאותן אישר הפרלמנט העיראקי:

1. הממשלה העיראקית מחויבת לבטל את בקשתה של ארצות הברית לקואליציה צבאית, שנלחמה כביכול בטרוריסטים של דאעש. בנימוק, שכעת המבצעים הצבאיים הסתיימו במדינה, והניצחון על דאעש הושג. לכן על ממשלת עיראק לשים קץ לנוכחותם של כל החיילים הזרים ולמנוע מהם את השימוש במרחב האווירי העיראקי.

2. על הממשלה העיראקית ועל מפקד כוחות הצבא של עיראק להודיע על מספר הזרים להם הם זקוקים, יחד עם מיקומם, אחריותם ומשך חוזיהם.

3. שר החוץ העיראקי, מטעם הממשלה, צריך לפנות לאו"ם ולמועצת הביטחון כדי להגיש תלונה נגד ארצות הברית בגין הפרת הריבונות והביטחון של העיראקיים.

קרדיט: אברהם תמקר מקבוצת נציב

תוצאת תמונה עבור ‪iraqi parliament‬‏

כתיבת תגובה