בכיר איראני: מחפשים חפרפרת בפמליה של סולימני שאיפשר החיסול

ג'ולאם עלי ג'עפרזאדה אימן אבאדי, חבר פרלמנט איראני, אמר בישיבה סיעתו, סיעת "הולאיי" שהתקיימה הבוקר (א' 5.1.) במג'לס, כי אחד הסגנים הבכירים של מודיעין משמרות המהפכה הודה כי המודיעין האיראני בודק את האפשרות שגורמי אויב חדרו אל תוך צוות השמירה על סולימאני וגרמו להצלחת ההתנקשות האמריקאית בחייו.

אבאדי הדגיש כי המשטר נוקט במדיניות של להרחיק את איראן ממלחמה. הוא הדגיש כי יש הבדל בין נקמה מהירה לבין נקמה קשה ולא תהיה תועלת לאיראן אם תפרוץ מלחמה והיא לא תיגרר אחרי אמריקאים אשר שואפים להתחיל במלחמה וכי יש לוושינגטון אינטרס לקרבה אל אדמת איראן. הוא הדגיש כי לנקמה קשה יש את התועלת אשר משאיר את האויב בפחד תמידי.

בשנים האחרונות יש נטייה בקרב גורמי הציר האיראני לחפש חפרפרות ומרגלים שמסרו מידע, בין אם זה לאחר תקיפה נקודתית מוצלחת על העברת אמל"ח שרק נחתה בשדה התעופה הבין לאומי של דמשק או תקיפת רחפן מדויקת בלב הדאחיה על ארגז עם מערבל ייחודי. נראה כי בעולם הערבי טרם הפנימו ותרגמו את עוצמת הסייבר והעומק האיכותי של מעקב באמצעים טכנולוגיים אחר תנועות אדם וציוד בהיתוך סנסורים עיבוד מחשבי על וחכמת קצין מודיעין איכותי. שימשיכו לחפש אחר חפרפרות. זה מטריף את המערכת.

קרדיט:גיא א. מקבוצת נציב

כתיבת תגובה