מפקד חדש לכוח קודס – תת אלוף איסמעיל קאא'ני

זה היה ברור שפעילות כה קריטית למשטר האיראני, כמו הנעת כוחות פרוקסי בכל אזור המזרח התיכון , בהתאם לפקודות שאיראן תצטרך לתת בעת צרה ,לאחר חיסולו של מפקד כוח קודס-סולימני ,  לא תישאר ללא איוש.

אלא שמהירות המינוי מצביעה כי אכן המשטר האיראני התכונן גם לאפשרות שסולימני יחוסל ומישהו יצטרך למלא את מקומו ובאופן מיידי כדי שהמערכת שנבנתה בעלות של מיליארדי דולרים לא תתפורר באחת ותוך זמן קצר תהפוך לבלתי ראויה לשימוש.

המפקד החדש של כוח קודס, הוא איסמעיל קאא'ני – כך מסרה סוכנות הידיעות בשפה הערבית סקיי ניוז.
איראן הודיעה ביום שישי, על מינויו של תא"ל איסמעיל קיאני, למפקד כוח קודס המהפכני האיראני, לרשת את הגנרל קאסם סולימאני, שנהרג בתקיפה אמריקאית שכוונה למכונית בה נסע ליד שדה התעופה הבינלאומי בבגדד.
סוכנות "פארס" האיראנית ציטטה מברק של המנהיג האיראני, עלי חמינאי, בו הצהיר כי לאחר מותו של סולימאני, דרגתו של מפקד כוח אלקודס של המשמרות המהפכניים הועברה לידי המפקד אסמאעיל קאא'ני , שהוא אחד המנהיגים הבולטים ביותר של משמרות המהפכה במלחמת שמונת השנים שבין עיראק ובין איראן. במאה הקודמת.

במברק נמסר גם על התערבותו של קאא'ני בענייני המדינות השכנות בזמן סולימאני ואמר כי הוא "היה לצדו של סולימאני באזור."

עוד הוסיף "התכניות זהות לאלו שהתקבלו בתקופת שלטונו של סולימאני", וקרא "לכל המפקדים בכוח זה לשתף פעולה עם המנהיג שניתן כפסק דין על ידי חמינאי."

קרדיט:עמרם אל מקבוצת נציב

قائد فيلق القدس الجديد إسماعيل قاآني

 

כתיבת תגובה