טורקיה מאפשרת לחמאס לתכנן פיגועים נגד ישראל על אדמתה

העיתון הבריטי "הטלגרף" טען היום (ד ') כי טורקיה מאפשרת לנציגי חמאס בכירים, לפעול על אדמתה, ולתכנן פיגועים נגד ישראל.

על פי טענת העיתון, חמאס תכנן לבצע פעולות בגדה המערבית ובירושלים, ואת האפשרות להתנקש בחייו, של ראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת.

מוקדם יותר השבוע נפגש מנהיג חמאס איסמעיל הנייה, עם נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, שהביע תמיכה בחמאס.

ארדואן אמר אנחנו "נמשיך לתמוך באחינו בפלסטין".

על פי העיתון הבריטי, בחודש פברואר תכנן חמאס להתנקש בחייו של ראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת, או נציב המשטרה בירושלים, ובמקרה אחר, פעיל חמאס הציע לשלם 20 אלף דולר, למשפחתו של כל מפגע, שיצליח לבצע פיגוע בירושלים. מחקירות משטרת ישראל עולה, כי פעילי חמאס בולטים, משתמשים באיסטנבול בכדי לארגן פעולות בירושלים ובגדה המערבית.

גורם דיפלומטי בטורקיה דחה את תוצאות החקירה והוסיף, כי ארצו לא אפשרה לחמאס לתכנן פיגועים נגד ישראל על אדמתה. חמאס דחה גם את ההאשמות הללו, ותיאר אותן כהאשמות ישראליות, שנועדו לחבל ביחסי חמאס עם טורקיה.

הערה: תכנון פיגועים נגד ישראל על אדמת טורקיה כבר נמך זמן רב מדיי . רק אזלת יד מצד הגורמים הביטחוניים בישראל מאפשרים למהלכים אלו להתבצע ללא סיכול פעיל.

ישראל הייתה צריכה להבהיר בטורקיה כי כל מי שזומם לפגוע בה – דמו בראשו ! 

כמו כן ישראל חייבת לסלק את הגורמים הטורקיים הפועלים בירושלים נגד האינטרסים הישראלים וממנים פעילות נגד מדינת ישראל הגובלים במעשי טרור. הסלחנות לפעילותם בסוריה היא לא פחות וממחדל ביטחוני שיעלה לנו בדם יקר בסופו של יום.

קרדיט:עמרם אל מקבוצת נציב

Image result for hamas turkey

 

כתיבת תגובה