עיתון סעודי משווה הטרור האיראני לטרור הישראלי

חשבתם שהאביב הגיע ליחסים בין סעודיה לישראל ? כנראה שיש גם דעות אחרות!

העיתון הסעודי אל-ריאד גינה את התנהגותה של איראן, וסבר כי לטרור שלה יש פנים משותפות עם הטרור של מדינת הכיבוש הישראלי. עוד אמר כי הטרור הוא נורא ביותר, מטרתו להפיץ פחד וטרור ,למקד אינטרסים וליצור מצב של חוסר יציבות שמוביל להסלמת העמדות להשגת יעדי פעולת הטרור .הטרור מוגדר, אם כי אין לכך הסכמה, "השימוש השיטתי באלימות ליצירת אקלים כללי של פחד באוכלוסיה ובכך להשיג מטרה פוליטית מסוימת."

"טרור אינו מוגדר כחוק בכל מערכות המשפט" ו"טרור ארגוני – המכונה לעתים קרובות טרור ממלכתי או טרור בחסות מדינה – מתייחס לפעולה של ממשלות ", נאמר במאמר המערכת,  " ייתכן שההגדרה אינה כוללת את כל סוגי הטרור תחת כותרת רחבה, אם אנו רוצים לגלם את המושג הזה, יש לנו שתי דוגמאות מציאותיות המגולמות באיראן ובישראל, הן מתרגלות טרור ממלכתי על כל פרטיו.

המשטר האיראני ממשיך להפיץ טרור לא רק באזור, אלא גם מרחיב את גבולותיו לעולם, והראיות הן רבות ולא ניתנים להכחשה. ישראל ממשיכה לעסוק בטרור ממלכתי מאורגן כנגד העם הפלסטיני, כמדינה, ללא הפרעה. הפרק האחרון בטרור היה כשישראל הרסה עשרות בתים באזור צור באחר, במזרח ירושלים, ומדובר בהסלמה קשה נגד הנוכחות הפלסטינית ועקירה כפויה של תושבי ירושלים. כמו כן ישנו ניסיון לשנות את אופי העיר ואת ההרכב החוקי של האוכלוסייה.

הגענו למסקנה כי השימוש בטרור משותף למשטר האיראני ולישראל, וכי מדיניות הטרור שלהם, המנוגדת לכל הנורמות והחוקים הבינלאומיים, מאיימות על שלום וביטחון בינלאומיים, ומגבירה את המתח במזרח התיכון, שכבר סובל מכמה משברים.

ולנו לא נותר אלא לתהות כמה צדקנות מזויפת נמצאת במדינה שאצלה זכויות האדם שואף לאפס והטרור האישי כנגד נשים ואזרחים מרקיע שחקים. 

קרדיט:עמרם אל מקבוצת נציב

כתיבת תגובה