היהודים והפלסטינים בישראל: الذهاب إلى الاستقلال או ההליכה לעצמאות.דעה

שבעה עשורים ושנה אחת חלפו מאז שהיהודים הפלשתינאים זנחו את מעמדם תחת השלטון הבריטי ואימצו בחפץ לב את הזהות הישראלית. הקמתה של מדינת ישראל הייתה שחר של יום חדש עבור יהודי האזור, יהודי העולם וכל אדם שראה בעצמו וביקיריו חלק מעם ישראל.

הבאים בשערי המדינה הפריחו את השממה: הקימו קיבוצים, מושבים, ערים ויישובים; סללו כבישים ומחלפים, בנו מבנים ובניינים, השקיעו בחקלאות ושתלו עצים; גידלו דורות צעירים והקפידו עבורם על חינוך של אהבת האדם והארץ.

ישראל של שנת 2019 היא מודל לחיקוי עבור עמי תבל ומדינות העולם. הרפואה, הטכנולוגיה, הכלכלה והתעשייה ספגו במהלך העשורים שחלפו את הרוח היהודית והגיעו לשיאים חדשים ופורצי דרך עבור האנושות כולה, שיאים שקצרה היריעה מלתאר.

שבעה עשורים ושנה אחת חלפו מאז שהערבים הפלשתינאים זנחו את זהותם תחת השלטון הבריטי, דחו את רעיון המדינה היהודית שרואה במיעוטים שותפים לדרך ואימצו בהדרגה נרטיב שמציג את ה' באייר תש"ח כיום אסון, את עם ישראל כאויב ואת עצמם כבני העם הפלסטיני שמחובתו לשאוף למדינה משלו. דרך זו הובילה עד מהרה להקמתם ולהתפתחותם של ארגוני הטרור.

המחבלים הפלסטינים באשר הם השקיעו ומשקיעים את כל יהבם, יומם וליל, בקידוש המוות על פני החיים: חפרו מנהרות אימה, ניפחו בלוני תבערה, הפריחו בלוני נפץ ואימצו בחפץ לב את הקסאם והגראד, את כדור הרובה ואת סכין השחיטה.

הפלסטינים של שנת 2019 נתונים למרותו של שלטון הטרור אותו טיפחו במו ידיהם ורואים כיצד מאות מליוני הדולרים של קטאר עושים את דרכם למתקני ייצור האמל"ח שכל ייעודם לזרוע חורבן והרס בישראל על חשבון חינוך ורווחה בסביבת מגוריהם. ככל שתוקדם השעה בה יבינו הערבים הפלשתינאים את החשיבות בהדחת שלטון הטרור וביציאה לעצמאות, כך ייטב. ועד אז, דעו רבותיי: צבא ההגנה לישראל, יחד עם כלל זרועות הביטחון, נכון לכל איום ומוכן לסכלו.

קרדיט:סבאבו בטלגרם – @sababotelegram

 

Image result for ‫ישראל ופלסטין‬‎

כתיבת תגובה