שלטון האיטולות מחיש כוחות זרים לאיראן מחשש למרד בעקבות החמרת הסנקציות

נראה כי הודעת ארה"ב להחמיר את הסנקציות על איראן בתחילת חודש מאי הקרוב מוציאה מדעתם את ראשי השלטון במדינה.

ארה"ב מתכוונת לגרום שאירן לא תצליח לייצא נפט מה שיחנוק את כלכלתה ויכול אף להביא להתמוטטות הסדר הציבורי במדינה .

ראשי איראן,שמבינים בדיוק את ההשלכות,ואת אי יכולתם להתמודד עם הסנקציות האמריקאיות , פונים כרגע להבטחת שלטונם ומארגנים כוחות ביטחון במספרים שיאפשרו לחנוק כל מרי אזרחי במדינת ענק כשלהם עם יותר מ-80 מיליון תושבים.

שלטון האיטולות ,כבר ראה בעבר איך כוחות צבא אירן הצטרפו להגנת בני עמם באי שקט הנרחב שפרץ ב-2009 ורק התנהגותו הנבזית והפחדנית של הנשיא אובמה הביא להחנקת המרד הפנימי באיראן. לכן, גם כיום לא סומכים מנהיגי איראן על חיילי צבא איראן שיגנו עליהם והם מתארגנים ב-2 כוחות עיקריים:

*- כוחות פנים איראנים הנאמנים להם כמו אנשי משמרות המהפכה ואנשי הבסיג' הנאמנים למשטר אך גם כאן כבר ראו בעבר עריקות לצד העם האיראני בעת מבחן.

*- גיוס מסיבי של לוחמים שיעים בשכר מרחבי מדינות אסיה והבאתם לאיראן בעצם ימים אלו כדי שיהיו מוכנים לכל התפתחות.

אנשי המיליציה השיעית העיראקית הגדולה ביותר-אלחשד אלשעבי כבר התבטאו אתמול שלא יאפשרו לארה"ב לגרום להפלת השלטון  באיראן או במילים אחרות הגנרל קאסם סולימני ,עוזב לעת עתה את מטרתו העיקרית -הפעילות במדינות הסהר השיעי ומתרכז כרגע באבטחת המשטר עם המיליציות שלו הפועלות בסוריה ועיראק.

שיירת מיליציית אלחשד אלשעבי העיראקית מגיעה לאזורים שנפגעו מהשיטפונות באיראן:

היום גם פנה מזכ"ל החיזבאללה-חסן נאסראללה לצעירי לבנון וקרא להם להתנדב לצאת לאיראן כדי לעזור לנפגעי השיטפונות .

כבר דווח כי ישנם לוחמי חיזבאללה באיראן הנמצאים בחסות משמרות המהפכה.

اختصاصی|دعوت سیدحسن نصرالله از جوانان لبنانی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان

קריאת שלטונות איראן למתנדבים להגיע לעזרת איראן היא מסך עשן לכוונתם האמתית – הכנת כוח בטחוני חמוש ליום פקודה בו יפרוץ מרי אזרחי באיראן עקב המצב הכלכלי והתפשטותו המהירה בכל רחבי המדינה.

הרשתות החברתיות באיראן כבר מלאות בתמונות וסרטונים בו נראים לוחמים שיעים זרים, שהגיעו כמו בסרטון זה מעיראק ותוקפים נשים שלא מכסות את ראשן.

הרשתות החברתיות מלאות גם בהצהרות של תושבי איראן שהם לא יתנו ללוחמים זרים "לכבוש" את מדינתם.

גם יורש העצר הפרסי -רזה פאהלווי  צייץ והדגיש כי ארצו לא זקוקה לחיילים זרים שיצילו אותה מהשיטפונות. לצבא איראן יש מספיק משאבים לעזור לבני עמו.

 

 

כתיבת תגובה