מכונית עמוסת לוחמי חיזבאללה שנסעה בדרום סוריה עלתה על מטען.6 הרוגים

נראה כי אז המרד בדרום סוריה ממשיך ללחוש למרות שכולו נכנע כבר לפני חודשים רבים לצבא סוריה והמיליציות האירניות.

הערב היו במחוז דרעא ,הסמוכה לגבול הגולן הדרומי עם ישראל,והנמצאת בדרום סוריה, תקיפות והטמנות מטעני צד וירי פגזים באזור הבנוי של העיירה טפס ובאותו זמן יצאו מאות תושבי מהפרברים המערביים של מחוז דרעא בהפגנות סוערות נגד משטר אסד.

כתב סוכנות החדשות הסורית "סטיב ניוז" מדווח כי מטען צד התפוצץ על מכונית של החיזבאללה הלבנוני בשכונת אלסחארי שבעיר דרעא  וכי כל נוסעי המכונית, 6 במספר, שכולם היו לוחמים בארגון,נהרגו במקום.

הכתב הסורי מדגיש כי זאת הפעם השנייה בתוך 48 שעות בלוחמי החיזבאללה הנמצאים באזור דרעא מותקפים .

בתקיפה הראשונה התפוצץ מטען צד במפקדה של החיזבאללה בעיר טפס שבמערב המחוז  אך לא הדווח על נפגעים.                      בימים האחרונים הותקף גם ראש עיריית אליאדודה – עאדל אלזועבי ברימון יד שפצע אותו.

הכתב מדווח עוד כי הפגנות סוערות שוטפות עיירות רבות ברחבי מחוז דרעא  לאחר שהמשטר מנסה לאלץ את התושבים להציב מחדש את פסלו של חאפז אלאסד,אביו של בשאר, שוב במרכז העיר דרעא מול בניין מנהל המחוז. בהפגנות משתתפים רבים מישובי הסביבה הקוראים  גם לשחרור העצורים מבני האזור הנמצאים בבתי כלא של המשטר.

כתב רשת סטיב ניוז טוען כי העיירה טפס יצאה כרגע משליטת המשטר והיא נמצאת תחת שליטת הכוח הרוסי שבמקום.

רשת החדשות של אזור חוראן בדרום סוריה מדווח עוד כי פצצה הוטלה למקום בעיר דרעא בו נערכה ישיבת מפקדים בין החיזבאללה למפקדים שהיו בעבר בכוחות המורדים ועשו סולחה עם משטר אסד . לא ידוע אם היו בתקרית זאת נפגעים.

 

 

כתיבת תגובה