חיל האוויר הישראלי נערך לתרגיל בהשתתפות כמעט כל טייסות הקרב שלו.

דיווח ערבי טוען היום כי  ביום שלישי הקרוב יערוך חיל האוויר הישראלי, בשמי מזרח הים התיכון ,תרגיל אווירי בקנה מידה עצום, בו ישתתפו כל טייסות הקרב של חיל האוויר .

הדגש בתרגיל,כך על פי הדיווח הערבי,מלבד תרגול הצוותים האוויריים, הוא שיפור היכולות של הטייסים הישראלים בקרבות אוויר -אוויר.

תובנות:

*- מה שרואים בצד הערבי כשיפור יכולות הטייסים  בקרבות אוויר אוויר ,שלא ברור כלל שיש לנו אויב שכזה, אני רואה דווקא תרגול של תנועות מטוסים בקנה מידה מקסימלי שחיל האוויר הישראלי יכול להעמיד . העיתוי מעניין ברקע איומי ישראל שהועברו לאירן כי אם הם יירו ללב ישראל טילים בליסטיים התגובה הישראלית לא תתחיל ותגמר בסוריה. נראה כי מנצח התזמורת כבר עושה ניסויי כלים ממש כמו שזובין מהטה מכוון את כלי תזמורתו רגעים ספורים לפני תחילת הקונצרט . 

*- וכבר פורסמה באתר נציב נט הכתבה: "הולכים על הראש:ישראל הזהירה את אירן מפני תגובה בלתי פרופורציונלית"  וחשוב להזכיר ולשנן את הסיפא :

"ישראל תגיב לירי שכזה לא רק כנגד הסוללות שיירו טילים אלו אלא כל מטרה של משמרות המהפכה האירנים  באשר היא תהפוך למטרה לגיטימית להשמדה מה שיעמיד בסכנה חמורה את עצם קיומו של המשטר באירן ואת קיומם של הכוחות האירנים בסוריה."

*- המומחה הצבאי גיא א. מעיר:

"כשמנצח תזמורת כלי ההקשה (תרתי משמע…) האיראנית בונה את הרכב הכלים החדש שלו לקראת הופעה משלו, נדרשים אימוני הפילהרמונית".

*- המומחה הצבאי בעל ערוץ הטלגרם  @sababotelegram  מעיר:

"עם הפנים לשבוע הקרוב:

ישראל אינה מזלזלת במכלול האיומים הנזרקים לחלל האוויר מצפון, מדרום וממזרח.

אי לכך להבנתי ישראל נערכת ופועלת כנדרש.

היערכות שבאה לידי ביטוי הן במישור ההגנתי והן במישור ההתקפי, בכל הגזרות ראוי לציין.     

#רק_אומר    "

*-איני איש בשורות- אירן ,ובראשה האלוף קאסם סולימני-מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה האירנים , ממשיכה בפעילות שבסופה יהיה ניסיון לפגוע במטרות בשטח ישראל וכל אזהרות ישראל,עד כרגע, נראה כנופלות על אוזניים ערלות.

כתיבת תגובה