מבזקי חדשות ליום 20-12-2018. מתעדכן

*- אנדרטה של חמינאי שהוקמה בעיר דיילה בעירק פוצצה על ידי אלמונים . גם בעירק לא אוהבים את האירנים!

*- חיל האוויר הצרפתי הנמצא בשדה התעופה הנסיך חסן בירדן יוצאים לתקיפות מטרות דאעש באזור העיר חג'ין שבמזרח סוריה ולמעשה מחליפים את חיל האוויר האמריקאי שפתאום "לא נוכח". חיל האוויר הצרפתי תקף ב-10 הימים האחרונים האחרונים 5 פעמים בשטח סוריה.

*- פוטין כינה את החלטת את החלטת טראמפ להוציא את צבאו מסוריה: "החלטה נכונה".

“Donald’s right, and I agree with him,” President Vladimir V. Putin of Russia said of President Trump’s decision to withdraw American forces from Syria.

*- ארדואן אמר היום ב-2 הרצאות נפרדות כי הסנקציות האמריקאיות על אירן אינן מקובלות על טורקיה וכי אין מצב שטורקיה תנתק את קשריה המסחריים עם אירן.

*- צבא סוריה והמיליציות האירניות במזרח סוריה מעריכים כי אם כוחות ארה"ב יוציא את כוחותיו מהאזור לוחמי דאעש יפתחו במתקפה גדולה בניסיון להשתלט על השטח שהם עוזבים.

*- גם היום בצעו מטוסי מודיעין אלקטרוני מטייסת 122 של חיל האוויר הישראלי טיסות האזנה מול חופי סוריה. להערכת מקורות ערביים ישראל חוששת שלמחרת הצהרת טראמפ האירנים כבר יתחילו בתגבור נוכחותם בסוריה. בימים האחרונים הצהירו גורמים ישראלים בכירים כי אירן פנתה חלק ניכר מכוחותיה שבסוריה אל שטח לבנון .

*- פיקוד מרכז של צבא ארה"ב – סנטקו"ם אישר כי כבר היום , למחרת הצהרת טראמפ, החלו חיילים אמריקאים לצאת מסוריה כחלק מפינוי כולל של השטח על ידי צבא ארה"ב.

*- מטס ראווה אחרון בהחלט של מסוקי סי-קינג של חיל האוויר הבלגי לפני הוצאתם משרות.

*- האינטרפול הוציא אתמול התרעה חמה לבריטניה לפיה מתקפת טרור צפויה כל רגע באחד הערים שלה.

 

כתיבת תגובה