מבזקי חדשות ליום 2-12-2018. מתעדכן

*- בימים אלו נערכים קרבות עזים בין לוחמי דאעש לכוחות הכורדים הנתמכים על ידי חיילים אמריקאים באזור העיר האג'ין שממזרח לפרת.

צילום לוויין אקראי מעל שמי האזור חשף שהייה בו זמנית של 6 כלי טייס, מאויישים בלתי מאוישים, המצביע על הצורך הקריטי של הכוחות האמריקאים למידע מודיעיני טקטי צמוד ועל הקושי של הכוחות להתמודד עם לוחמי דאעש המאתגרים את הכוחות בלחימה  עיקשת וחכמה בשטח בנוי.

*- תמונות מהמפגן האווירי באירן בהשתתפות חיל האוויר האירני וחיל האוויר הרוסי.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏מטוס‏ ו‏שמיים‏‏‏

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏מטוס‏ ו‏שמיים‏‏‏

רק להשוואה: מטוס תדלוק של ארה"ב קיי סי 135 כשמאחוריו-אפ 35 ו-אפ 15 ומטוס הקרב הצרפתי-רפאל:

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏‏שמיים‏, ‏ענן‏‏, ‏‏מטוס‏, ‏פעילויות בחוץ‏‏‏ ו‏טבע‏‏‏

*- הפריגטה הנורבגית שנפגעה בהתנגשות עם אניית סוחר ונגררה לחוף שקעה במים כמעט כליל למרות המאמצים להצילה.

*- מפקד הצי החמישי האמריקאי נמצא מת בביתו שבבחריין

*- בסוריה צוחקים על הצרפתים בנוסח שלעגו להם:

דמשק היום מול פריס היום.

*- דובר צבא סוריה החופשי לשעבר- תת אלוף חמד רחאל מדווח כדלקמן:

— כי היחסים בין סוהיל אל-חסן – מפקד מיליציית אלנימר לבין האלוף מאהר אל-אסד – מפקד דיויזיה 4 שריון ואחיו של הנשיא מתוחים ורעים מאוד, והעניין הדרדר עוד יותר  לאחר שמפקד בסיס חמימים הרוסי סירב לפגוש את מאהר אל-אסד, בעקבות הוראות שקיבל מרוסיה.

— מקורות בבית החולים אלרסול אלעזאם שבביירות והשייך לחיזבאללה  מוסרים כי בחודש ספטמבר הגיע לשם האלוף מאהר אלאסד ואושפז לטיפול במשך 20 יום לאחר שנפצע בינונית מהפצצה ישראלית באזור בו שהה.

— תת אלוף  יוסף מאגף 227 של המודיעין הצבאי  יחד עם עוד 4 קצינים נכלאו באגף הקצינים 293 לאחר שנתקבלה תלונה מגורמים באזור ברזה שבמרחב קהיר כי הם נטלו שוחד ואיפשרו למשלוח של טילים וחומרי נפץ לעבור לגורמים במילציית איחראר א-שאם מצבא המורדים בזמן שלחמו באזור אלרוטה המזרחית.

 

العميد ركن أحمد رحال

*- האלוף ד"ר מהנדס אחמד חדר טראף – מנהל המכון הטכני בחרסתה וקצין מודיעין במנהלת הרכבים  –  أحمد خضر طراف مدير المعهد الفني بحرستا وضابط أمن إدارة المركبات  ומפקד המצור על אזור חרסתה שבמרחב דמשק – חוסל בנסיבות מסתוריות.

*- צוחקים בסוריה על מקרון : " פליטה צרפתית ראשונה שברחה מפני הבריונים של מקרון בפריס – הגיעה לסוריה."

דמשק-פריס:

*-

כתיבת תגובה