מבזקי חדשות ליום 13-9-2018.מתעדכן

*- היום,ה-12 לחודש,מסוק צ'יינוק של חיל האוויר האירני מטייסת 11 נחת נחיתה קשה  באזור מאלראד –  לאחר תקלה טכנית בתיבת הגיר. 5 אנשי הצוות יצאו ללא פגע מנחיתה זאת.

*- המיליציה החותית בתימן מדווחת כי 2 קצינים בכירים מכוחותיה המזויינים, בדרגות אלוף,נהרגו היום בקרבות באזור חדידה בצפון מערב המדינה.

*- מפת הקרבות באזור הנמל חדיידה בצפון מערב תימן :

*- עיתון בברלין מגלה כי ארה"ב בקשה מצבא גרמניה להתחיל ולהכין את הכוחות למקרה שיצטרכו להתערב בלחימה בסוריה אם משטר אסד יעשה שימוש בנשק כימי נגד כוחות המורדים במחוז אידליב.

*- טורקיה ממשיכה להזרים כוחות ונשק למצפון סוריה לקראת המערכה עם צבא סוריה ובעלי בריתם השיעים. הטורקים כבר איימו כי אם יופעל נשק כימי נגד המורדים הם יתערבו צבאית.

*- הרוסים והטורקים מתקרבים לעימות חזיתי בצפון סוריה.

העיתון הרוסי פרבדה טוען כי ארדואן נתן אור ירוק לארגוני המורדים  לפרוץ למרחב חאלב ולהשתלט עליה אם צבא סוריה יתחיל באופנסיבה הקרקעית על מחוז אידליב. ארדואן הבטיח למורדים לא רק את תמיכת הצבא הטורקי בלחימה אלא גם מעביר לכוחות המורדים נשק רב שיאפשר להם  להתמודד בהצלחה עם כל מתקפה סורית .

*- מפת פריסת הכוחות במחוז אידליב ערב המתקפה הגדולה הצפויה:

*- כוחות מיליצית אלנימר של צבא סוריה בפיקודו של תת אלוף סוהיל אלחסן החלו הבוקר במפתיע לסגת מקרבת גבול מחוז אידליב ליעד בלתי ידוע.

*- אזרחים באידליב מתכוננים באמצעים מאולתרים למתקפה בנשק כימי:

*-

כתיבת תגובה