שחיתות זועקת לשמים:בנו של ראש ממשלת עירק לשעבר קנה פרארי מזהב בלונדון

זעקת השחיתות לא היתה יכולה להיות קולנית יותר.

אחמד אלמאליכי,בנו של ראש ממשלת עירק לשעבר, המסתובב הרבה בלונדון רכש מכונית יוקרה מדגם פרארי עשוייה מזהב. הכסף ששולם עבור המכונית היה בדינרים עירקים במזומן.כנראה שהבחור התקשה לרשום את הצ'ק על המכונית. ששגיאות הכתיב היו מביכות אותו!!

הסרטון שהועלה לרשתות החברתיות מראה את מוחד בסיבוב דאווין ברחובות לונדון.

רק לפני יותר משנה התפרסמה בעיתונות הצרפתית הידיעה כי אותו אחמד אלמאליכי רכש בצרפת את הטירה היקרה ביותר במדינה שעלותה קנייתה הסתכם ב-יותר מ-300 מיליון יורו.

http://rotter.net/forum/scoops1/406490.shtml

ומה בכלל ההבדל בן מוחמד אלמאליכי לבניו של סדאם חוסיין שכל העולם ניהל מרדף אחריהם ? בעוד שבניו של צדאם חוסיין חשבו שעירק שייכת להם, בנו של אלמאליכי לא ממש מתעסק בקטנות וחושב שהוא יכול לקנות כל מה שזז בעולם. הכסף לא היה אף פעם בעיה!

וזאת לדעת כי השחיתות בעירק מרקיעה שחקים וממשל הבובות שכיום נמצא בבגדד והנאמן לאירן,גונב לכיסיו וכיסי אדוניו בטהרן יותר ממחצית הכנסות הנפט של עירק המסתכמים בעשרות רבות של מיליארדי דולרים.

עצם קניית מכונית הפרארי מזהב וכן הטירה היוקרתית בצרפת רק מראה כי משפחת מליכי "מ*תינה מהמקפצה" על כל העם העירקי הנאבק על הישרדותו לאחר שדאעש דאג להרוס כמעט את כל תשתיות המדינה.

והסרקסטי שבעניין למרות שכל העולם מנהל מלחמת חרמה נגד כסף שחור והלבנות כספי שחיתות, במקרה של משפחת מאליכי גם ממשלת צרפת וגם ממשלת בריטניה מאפשרים את הזרמת מאות מיליוני היורו השחור למדינותיהם לעידוד כלכלותיהן.

http://www.ferrari.com/

 

 

כתיבת תגובה