“ממשל ביידן-האריס נתן יותר ממיליארד דולר לחמאס לאחר טבח ה-7 באוקטובר 2023”

מעל מיליארד דולר משכורות קיבל חמאס מממשל ביידן-האריס אחרי שהמחבלים רצחו למעלה מ-1,000 בני אדם ב-7 לאוקטובר

ב-7 באוקטובר ציינו את יום השנה העגום לטבח הקשה ביותר ביהודים מאז השואה. 46 אמריקאים נרצחו ועוד 12 נלקחו כבני ערובה, אך מבצעי הטרור יכולים לחגוג על למעלה ממיליארד דולר בסיוע חוץ מארה”ב.
USAID הודיעה כי היא שולחת עוד 336 מיליון דולר ב’סיוע’ במימון משלם המיסים והתגאה בכך שזה “מביא את הסיוע ההומניטרי  של יואסאייד הכולל שהוכרז לעם הפלסטיני ליותר ממיליארד דולר מאז אוקטובר 2023”.

ב- 2023, לקראת הפיגועים ב-7 באוקטובר, חשף מרכז חופש החקירות כי מספר החללים הישראלים עלו ב-900% לאחר שביידן שילם מיליארד דולר בסיוע למחבלים באזור.

סביר להניח שה-7 באוקטובר לעולם לא היה קורה בלי כספי דמים אלה.

באפריל 2021, ממשל ביידן החזיר את הסיוע לאזורי הטרור לאחר ניתוק כמעט מוחלט על ידי ממשל טראמפ…

בשנת 2022, מספר ההרוגים הישראלים גדל ב-400% עם הפסקת הסיוע, וחמאס תכנן תוכניות לגרסה משלו ל-11 בספטמבר המכוונת לגורדי השחקים של ישראל בתל אביב.

ב- 2022, ביידן נפגש עם מנהיג הטרור של הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס, והתפאר: “הפכתי את המדיניות של קודמי והחזרתי את הסיוע לפלסטינים – יותר מחצי מיליארד דולר ב-2021”.

 

מדוע חמאס עדיין לא הובס? חלק מהתשובה היא שאנחנו עדיין מממנים את זה.
מפקד חמאס אמר לאחרונה ל”וושינגטון פוסט” כי “כמעט כל היבט של ייצור כלי נשק, ממכונות ועד כימיקלים חקלאיים לחומרי נפץ, סומנו לשימוש אזרחי או הוסתרו בתוך משלוחי מזון או סחורות יומיומיות אחרות”.
המימון של חמאס הגיע מאיראן, אך גם “חלק ניכר ממנו נבע מכספי סיוע, תרומות לצדקה” ומקורות לגיטימיים אחרים לכאורה. הסיוע שממשל ביידן-האריס שולח ממשיך להיות נתפס על ידי חמאס למרות הבטחות שזה לא יקרה.
זו הסיבה שחמאס הצליח להמשיך לשלם משכורות לטרוריסטים מאז ה-7 באוקטובר.
משאיות סיוע שנכנסות לעזה צריכות לשלם עשרות אלפי דולרים לחמאס או לתת להם 50% מהמטען שלהן. כמה משאיות סיוע נתפסות במלואן.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים המרכזת את כניסת הסיוע ההומניטרי, מעריכה כי למעלה מ-50,000 משאיות נכנסו לעזה.

קמאלה טענה בטעות כי “האו”ם מדווח כי שום מזון לא נכנס לצפון עזה במשך כמעט שבועיים ושישראל חייבת לעשות יותר בדחיפות כדי להקל על זרימת הסיוע לנזקקים”.  למעשה, חמאס השתלט על משאיות הסיוע , ומחבלי חמאס תועדו בחשאי כשהם מתלוננים שאין להם יותר מקום לכל הסיוע.

סיוע חוץ אמריקאי הפך כנראה למקור המימון הגדול ביותר של חמאס…
חמאס למד את כל זה מאסטרטגיית “הלב והמוח” הכושלת של ארה”ב באפגניסטן. כמויות הסיוע העצומות שנשלחו לאפגניסטן הפכו למקור ההכנסה הגדול ביותר של הטליבאן…

קרדיט: רשתות חברתיות

 

תחת אובמה, 10% מהחוזים הלוגיסטיים של הפנטגון הלכו לתגמולים של הטליבאן. לטרוריסטים האיסלאמיים שילמו מאות מיליונים כדי לעזוב את המשאיות שלנו בשקט.

חמאס ובעלי בריתו הפוליטיים זייפו רעב בעזה כדי לערער את המערכה הצבאית של ישראל ולהרוויח כסף ממאות מיליונים בסיוע. כל משאית שנכנסת לעזה עוזרת לממן טרור.
תחת סמנתה פאוור, בכירה בממשל אובמה שקראה פעם לכיבוש צבאי של ישראל, USAID הפכה למכונת כספומט המדפיסה סכומי כסף אדירים עבור טרוריסטים.
מאז השתלטות הטליבאן, USAID סיפקה למעלה מ-2 מיליארד דולר בסיוע לאפגניסטן. אישים בעמדות כוח וגורמים רשמיים אחרים חסמו חקירה על כך.

דו”ח “כלב שמירה” מוקדם יותר השנה מצא שיותר ממחצית מ”שותפי היישום” של USAID שעובדים בפועל בשטח באפגניסטן דיווחו שהם משלמים “מסים” לטליבאן. הונפקו רישיונות מיוחדים המאפשרים עסקאות עם הטליבאן ושותף אל-קאעידה.

 

עוד בשנת 2021, ממשל ביידן-האריס היה מודע לכך שסיוע החוץ שלו הולך לחמאס. “אנו מעריכים שיש סיכון גבוה שחמאס עלול להפיק תועלת עקיפה, לא מכוונת, מסיוע ארה”ב לעזה”, כתבה מחלקת המדינה, וביקשה פטורים מהסנקציות על סיוע לארגון הטרור… המשמעות היא שהם צריכים לשחד את חמאס בעצמם. אבל הכסף עבור השותפים ליישום מגיע בסופו של דבר מממשלת ארצות הברית.

“בסבירות גבוהה, ממשל ביידן-האריס האריך את המלחמה בעזה, איפשר לסיוע לזרום לאויביה של ישראל ועשה שימוש לרעה בכספי משלמי המסים”, הזהיר לאחרונה סנטור טום קוטון את מנהלת USAID, סמנתה פאוור. “עליך להשעות מיידית כל סיוע עד שינקטו בצעדים אמינים ורציניים כדי למנוע מכספי המס של האמריקאים לממן טרוריסטים”…

למעלה ממיליארד דולר שנשלחו לאזורי הטרור בישראל ומעל 2 מיליארד הדולר שנשלחו לאזורי הטרור של אפגניסטן הם רק ההתחלה. הטרור האיסלאמי לא יסתיים לעולם אם נמשיך לממן אותו. וזה מה שאנחנו עושים…

קובץ:USAID-Identity.svg – ויקיפדיה

מקור: דניאל גרינפילד – ג’יהאד וואטש   תורגם מאנגלית ותומצת על ידי  ערוץ הטלגרם – “נקים”     קרדיט לתמונות: ויקיפדיה