טורקיה – המדינה המסוכנת במזרח התיכון!

הטורקי היירטין קארמאן, משפטן אסלאמי ונותן הפתווה הראשי (צו דתי) בן ה – 90 ,הראש הדתי של ארדואן והמפלגה הטורקית  האחים המוסלמים, אומר כי על טורקיה לחתור ליכולות גרעיניות על מנת להתמודד עם ישראל, לבסס את הרתעה נגדה ואף להשמידה בעתיד….

במאמר שפורסם ב-8 בספטמבר ביומון האיסלאמי “ייני שפאק”, קראמן טען כי המאמצים הנוכחיים של טורקיה אינם מספיקים כדי לעצור את ישראל. הוא כתב, שהעולם האסלאמי חייב להתאחד ולשתף פעולה עם סין ורוסיה, או שטורקיה חייבת להתקדם לחיסולה של ישראל על ידי רכישת ראשי נפץ ונשק גרעיניים”.

קארמאן שיבח את מאמציה של ממשלת ארדואן לקדם את התעשייה הביטחונית ולשפר את יכולות הלוחמה הקונבנציונלית של טורקיה. עם זאת, הוא מתח ביקורת על האמנה לאי-הפצת נשק גרעיני (NPT) עליו חתומה טורקיה בטענה, שהמעצמות הגרעיניות המוכרות במסגרת האמנה הן קולוניאליסטיות המבקשות לשמור על השפעתן באמצעות כוח צבאי ואם המדינות שהן מנצלות ירכשו נשק גרעיני הן, לא יוכלו עוד להמשיך בדיכוי שלהן.

אולי איראן היא נכון להיום ראש התמנון אבל טורקיה היא המדינה המסוכנת ביותר במזרח התיכון – רק עניין של זמן עד שהם יצאו מנאט”ו ויפעלו צבאית נגד ישראל אבל בסופו של דבר המעשה הזה של נטישת המערב ונאט”ו יהיה מצויין עבור ישראל.

Unacceptable That Turkey Can't Have Nuclear Weapons: Erdogan | Indus News

קרדיט: המשקיע ששוקע בטלגרם      קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות