זוג נעצר בצרפת בגין השתתפות בקשר איראני להרוג יהודים באירופה

סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה, בהסתמך על מקורות משטרתיים, כי סוכנויות הביטחון הצרפתיות עצרו לאחרונה בני זוג בגין “השתתפות במזימות איראן להרוג יהודים באירופה”.

בדו”ח זה, שפורסם ביום שבת, 7 בספטמבר, זהותם של שני האנשים הללו היו “עבדול כרים ש. בן 34” ואשתו “סברינה ב. בת 33”  והם נעצרו ב-5 במאי השנה.

בציטוט מקורות במשטרת צרפת, סוכנות הידיעות דיווחה כי בני הזוג תכננו “להרוג כמה יהודים בגרמניה ובצרפת” והוגש נגדם כתב אישום בבית המשפט בפריז בחודש מאי.

דו”ח המעצר של שני האנשים פורסם לראשונה באתר הצרפתי “Mediapar” ביום חמישי, 26 באוגוסט, ולפי אתר זה, שם הקוד של מקרה זה הוא “מרקו פולו”.

הסוכנות הצרפתית לביטחון פנים (DJSA) בדו”ח שנראה על ידי סוכנות AFP התייחסה למקרה זה כאינדיקציה ל”החייאת הטרור שנתמך על ידי ממשלת איראן באירופה”.

לפי AFP, המסמך מזכיר גם כי מוסדות הביטחון של איראן “חידשו את מדיניות החיסול הממוקד מאז 2015” וכי איומים אלו “הלכו והחמירו” עקב המלחמה בעזה.

הדיווח של AFP מתפרסם ימים ספורים לאחר פרסום התחקיר של דר שפיגל הגרמני שכתב כי הרפובליקה האסלאמית גייסה “בשיטתיות” פושעים באירופה לביצוע פיגועים נגד יהודים וישראלים.

 

הערה ברקע הכתבה: ישראל צריכה להבהיר בפומבי כי כל פושע על אדמת אירופה שיעז לפגוע ביהודי יחוסל , יחד עם ראשי הארגון בו הוא חבר. דמם לא ינקה.

על פי ניסיון העבר ככל הנראה הבכיר האיראני שעמד מאחורי ניסיון הרצח בידי  הזוג הצרפתי יחוסל מתי שהוא בעתיד . דמו הותר!

بازداشت «زوج مرتبط با ایران» در فرانسه که در پی کشتن یهودیان بودند

קרדיט: רדיו פרדה האיראני    קרדיט לתמונות: מחבת ניוז