הנשק והחימוש האיראני המיוחד והסודי שהופעל נגדנו ב7.10 ע”י כוחות הנוחבה של החמאס

גיליתי שיש אנשים אפילו בתוך מערכת הביטחון שמתעקשים לעצום עיניים ולרווחה ולהאמין לשקר האיראני והחמאסי שהנשקים הללו יוצרו בעזה, מתחילים:

אז התמונות האלה של המרכבה סימן 4 הבוערת לכאורה הן מתוך סרטון שפירסם חמאס מתקיפת רחפן מטיל שלו ב7.10.
והן אלה שלימדו אותי שיש פה משהו חדש. למה?
כי בסרטון הנ”ל ( מצ”ב לינק לסרטון המלא ניתחנו אותו בשעתו פריים אחרי פריים):    https://news.walla.co.il/item/3619229

אפשר לראות שיש פגיעה חיצונית בטנק ואז תבעירה. התבעירה נגרמה לא כתוצאה מבעירה פנימית אלא כתוצאה מהתלקחות אדי הדלק שנפלטו מהאגזוז של הטנק מימין והסיבה היא שהמטען שהוטל על הטנק היה תרמובארי ( פצצת דלק אוויר) , ואכן במהלך הקרבות ב7.10 נתקלנו פה ושם בכלי רק”מ כבדים כמו נמרים או מרכזות 4 שרק הגג שלהם היה שחור.

 

הרחפן הזה שבו חמאס השתמש הוא רחפן מטריקס שיכול לשאת 5 קילו . כלומר בדיוק את הראש הקרבי שאתם רואים פה ( צולם בסופה) מה שמיוחד בראש הקרבי הזה הוא שהוא ראש כפול ( טאנדם) החלק הראשון נועד לחדור שריון ברמה מסוימת והבליטה שבאמצע היא רש”ק תרמובארי tbg נשק מהגיהנום שמייצר פיצוץ אש מתיך כל.

 

‏(הנשק הזה הוא הסיבה לכל השריפות המטורפות שהיו בעוטף ולהתכת כלי רכב וכו) ,שיהיה ברור זה נשק ברמת פיתוח מדינתית, ולמעשה אני לא מכיר שהופעל עד 7.10 בעולם, בתצורה שמחוברת למטען חודר שריון קדמי כזה.
אם תסתכלו בתמונה למטה תזהו את הtbg בנפרד. ותזהו גם רש”ק כפול (מס’5)אבל זה לא זה.

בקיצור מה האיראנים עשו לנו?
הם ניתחו את החולשות שלנו ופיתחו בהתאם שלוש אופציות להפעלת הרש”ק הזה שנקרא לו pg7vr.
את גירסת הרש”ק המוטל מרחפן כבר ראינו. היא יוצרת שריפה על הרק”מ. אם מישהו חשוף הוא נשרף אם לא הסיפון ניצת, גלאי העשן משתוללים והצוות מחלץ מהכלי. (ובחוץ מחכה ה7.10).

 

ככה נראית בטן הרחפן( צולם בעזה) שימו לב לפלטה הכחולה. זאת עבודת cnc ברמת ייצור גבוה מאוד. כל מה שחמאס עשה זה לחבר את הפלטות הטלה האלה לרחפנים ולחבר למטה את הרש”ק הייעודי עם זנב האלומניום ויש לו נשק איכותי להתמודד עם רק”מ כבד. ממש made for dummies. בלחיצת כפתור אחת מטילים.

 

התצורה הבאה של אותו נשק היא כרש”ק קרבי לrpg. בתמונה הזו אפשר לראות את סחבק בניר יצחק עם רש”קים כאלה שפירקתי. בנוסף יש שם מטען חירוף נפש (מכוסה ברזנט שחור) עוד נדבר עליו בהמשך.
הרש”קים ברמת גימור וצביעה מושלמת. מכילים טכנולוגיה קטלנית ונועדו לא רק לשרוף הכל ולתת יתרון טקטי לנוחבה אלא גם לחדור באמצעות הרש”ק הראשון את שכבת השריון הדקה יחסית של הרכבים הממוגנים רך של האוגדה ( פנתרים,דוידים, טיגריסים) ולהפעיל מטען שני תרמובארי בתוך  הרכבים האלה שעוסקים בבט”ש ואמורים להיות ממוגנים נגד נשק קל.

תדמיינו מה עושה נשק תרמובארי כזה כשהוא מתפוצץ בתוך רכב ממוגן. היו מקרים.

 

2 עובדות חשובות לגבי הרש”קים האלה:

1.הצבע שלהם – אפשר לראות שהם הגיעו בשתי סכמות: חאקי מדברי וירוק יער. למה?
כי הם נועדו במקור להפצה לשתי צבאות פרוקסי. הירוק נועד לחיזבאללה בצפון והמדברי לחמאס בדרום. משהו בתהליך ההפצה / לו”ז למתקפה המתוכננת סימולטנית השתבש וככה הגיעו גם וגם.

 

2.תראו את הצינורות פלסטיק האטומים האלה. (זבילים) הם יוצרו מpvc מיוחד בשביל לאפסן בתוכם את הרש”קים האלה.

יש לזה 3 סיבות:
*- הראשונה הגנה מהקורוזיה של עזה בטח בעומק האדמה.

*- השניה והעיקרית סודיות. זה כל כך סודי עד שלנוחבות נאמר לשאת את הצינורות לתוך שטח ישראל ולשלוף את הרש”קים רק כאן . וזאת הסיבה למה היו כאלה מפוזרים בכל מקום בעוטף למרות שאין להם שום ערך והם מסרבלים את הלוחם. אסור היה שישראל תבין מה יש בפנים עד הרגע האחרון זה נשק ליום פקודה כאמור.

 

*- הסיבה השלישית היא הונאה והטעיה שהיא הסיבה העיקרית שבגללה השרשור הזה. על הזבילים היה רשום יוצר על ידי חמאס,יאסין 105 כדי להונות אותנו ולהרחיק מעל איראן את האשמה. 

כך גם הופק הסרטון הזה שהתמונות האחרונות מתוכו מראות כביכול את קבלת החימוש על ידי לוחמי חמאס.
למעשה החלק הראשון שלו ( שבו כביכול הרש”קים מיוצרים) הוא אתר מזויף וצולם בליין באיראן.( צביעה בסכימה איראנית תקנית)

https://www.takvim.com.tr/video/dunya-videolari/son-dakika-israil-tanklarinin-geri-cekilmesinin-sebebi-hamasin-yasin-105-roketi-selahaddin-caddesine-giren-israil-ordusu

 

בתמונה ניתן לראות את “עיתונאי” אל ג’זירה ואיש האמל”ח של חמאס מוחמד ושד בתמונת הטייה איראנית נוספת. שכן הוא בוחן רקטת pg7vr איראנית תיקנית עדיין ללא צבע על כן ניסוי כאילו היא מיוצרת בעזה. בתמונות האחרות ושד משחק ברש”קים אחרים.

אגב בתמונות למטה ושד וחבריו בוחנים דגם מוקדם יותר של רחפן כבד מטיל חימוש שוב בעזה ושוב מציגים בתמונה “made in gaza”
כאשר הקיטים והטכנולוגיה מגיעים מוכנים למשתמש מן המהנדסים במשמרות המהפיכה.

בתמונה הזו , ושד בוחן/ משחק/ עושה פוזה למצלמה עם התצורה השלישית של הנשק הזה.
ללא זנב רקטה . כמטען הטלה ידני. בתצורה הזו מחברים בהברגה חריצית לחלק האחורי מצת איראני / חיקוי של האמריקני m81/m60
מציתים פתיל ומשליכים לתוך בונקר/ חדר ממוגן/ מיגונית.

 

מטען הטלה/ הצמדה נוסף שניתן לראות כאן עדיין צמוד לנוחבה הרוג בתמונה שצילמתי במרכז בארי ב8.10 הוא מטען “חירוף נפש” ( זה אותו מטען שהזכרתי קודם מכוסה ברזנט שחור) המטען הזה הוא מטען חודר שריון ( ליינר) שבבסיסו טבעת מגנט רבת עוצמה. הוא יועד לפריצת דלתות פלדה ממוגנות או הצמדה לרק”מ באופן כזה שבו מערכת הגנה אקטיבית מעיל רוח לא תופעל כמובן.

המטענים הללו שהחמאס מרבה להשתמש בהם בעזה מייצגים חשיבה צבאית מתקדמת שמחפשת תורפות רוחביות בצה”ל ובונה את הכוח והאמל”ח בדיוק כנגדן.
אמל”ח חמאס אמנם פעל רבות כדי להתכונן למלחמה הזו וכך פיתח שורת פיתוחים ואילתורים יצירתיים :

 

מטעני ניסור אלסטיים בתוך צינורות פלסטיק גמישים שיועדו לנסר את מיגוניות הבטון הגבוהות ולאפשר חדירה דרכן, מוקשים איטלקיים ומצריים כבדים תקניים שאליהם אולתרו מחברי מצתי משיכה לפיצוץ מבנים ,מסגרות פריצה מרותכות לשערי הקיבוצים ועוד… אבל הגימור והפיתוח שלהם היה ברמה נמוכה, מקומית.

 

נשק נוסף ש”נטען” ואף “הוכח” בסרטון דומה לזה שראינו אודות הרש”קים הטרמובארים ש”יוצר בעזה” הינו העתק רובה צלפים איכותי בקוטר 12.7 מ”מ עם תחמושת חודרת שריון.
הנשק ” sayad” בגרסאות איראניות שונות ( ובאיזה שם שקר חמאסי כזה או אחר) הוא העתק של השטייר sh50 האוסטרי הקטלני. (בתמונה בסוריה)

 

משמרות המהפכה מפיצים אותו כבר שנים לכל הפרוקסי שלהם כנשק צליפה לטווח ארוך נגד אדם ורכב רך .
אלא שבסרטון הזה ( ששוב הופק לא ברור איפה אבל עם אותם מאפיינים של מדים נקיים ופאטשים של חמאס על רקע ברזנט צבאי גנרי)
פירסם חמאס סדנת ייצור של הנשק האיכותי הזה כולל תחמושת חודרת שריון.

 

אלא שכפי שקבע מומחה הנשק האמריקני איאן מלקולם המכונות והמחרטות הידניות המופיעות בסרט הזה בשום אופן לא יכולות היו ( גם אם ממש מתחשק להן) לייצר נשק ברמת איכות וגימור כזה הנדרש לנשק צלפים איכותי.

 

 

אז מה כל זה? עוד פייק שנועד להשאיר את הידים של איראן נקיות.

איאן גם קובע ,בצדק ,שייצור תחמושת לנשק קל זה דבר הדורש דיוק מיכני ( בניגוד לשכונה שבה רואים בסרטון כביכול חמאסניק מוזג לתרמילים אבק שריפה בסגנון דייבי קרוקט)
וכאן אני מגיע ( סוף סוף ) לדבר האחרון. ב7.10 מצאתי גם את אלה: תחמושת תקנית לקלצניקוב 7.62. ללא סימון מאחור.
מה מיוחד בה?

היא חודרת שריון.
כן. האיראנים לקחו גם את השכפצי”ים של החבר’ה מצה”ל מהמשטרה ומכיתות הכוננות בחשבון, והעבירו בשקי אורז לעזה תחמושת שנועדה לבטל את היתרון הטקטי הזה.
וזה מתאים מאוד לחודש אלול כי זאת סיבה טובה מאוד ללבוש ציצית גם למי שלא נהג עד כה.

אגב בתמונה הקודמת שצילם היממ יש תחמושת למקלע קל pkm אבל הרעיון אותו רעיון.
מי ארז כל כך יפה את האורז?
מי ארז כל כך יפה את הקיטים, הנשקים,הרש”קים, המטענים, המודיעין והאימונים?
מי בנה, מימן, אימן וחימש?

לא תמצאו מילה אחת שתסגיר בפרסית. אף לא אחת.
והם ממשיכים, גם עכשיו לצחוק בטהרן.

 

קרדיט לתוכן ולתמונות: דר’ יאיר אנסבכר – אסטרטג צבאי