אבו מאזן מפתיע: החלטתי לנסוע לעזה, גם אם זה יעלה לי בחיי, ואחר כך לירושלים

נשיא הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, הודיע ​​לראשונה מזה יותר מ-17 שנים כי הוא נחוש לצאת לרצועת עזה, יותר מעשרה חודשים לאחר הפלישה הישראלית שבה נהרגו, לדברי גורמי בריאות בעזה, יותר מ-40,000 בני אדם.

עבאס אמר בנאום בפני הפרלמנט הטורקי, “אני מכריז בפניכם ובפני העולם, כי אין לנו עוד פתרונות, שהחלטתי ללכת עם כל חברי ההנהגה הפלסטינית לרצועת עזה ולקרוא למועצת הביטחון לאבטח את הגישה שלנו לרצועה”.

הוא גם חשף כי ביקורו יתקיים “גם אם המחיר הוא חיינו, חיינו אינם יקרים יותר מחייו של הילד הצעיר בעזה”, והוסיף, “אנו מיישמים את הוראות החוק השרעי: ניצחון או מות קדושים.”

כשקרא למנהיגי מדינות ערב והאסלאם ולמזכ”ל האו”ם להשתתף בביקור ברצועת עזה, אמר כי היעד הבא שלו הוא אלקודס אל-שריף, בירתנו הנצחית.

הוא הוסיף, “אמרנו את זה בעבר: אין מדינה (פלשטינית) בלי עזה”, והמשיך, “העם שלנו לא ישבר ולא ייכנע. נבנה מחדש את עזה ונרפא את הפצעים של עמנו בעזרת האומה הערבית והאסלאמית שלנו, תחת המדינה הפלסטינית העצמאית שלנו עם מזרח ירושלים כבירתה, לא משנה כמה זמן זה ייקח”.

רצועת עזה סובלת מפלישה ישראלית כבר יותר מ-10 חודשים, מאז מבצע “מבול אל-אקצא” בו הרגו אנשי תנועות חמאס והג’יהאד האסלאמי למעלה מ-1,200 ישראלים.

עבאס חולק על תנועת חמאס בנוגע לצורת המשילות ברצועת עזה, ותמיד הדגיש “התנגדות שלווה”, כפי שאמר.

הוא הוסיף ביום רביעי, “אנו פועלים לגייס הכרה נוספת במדינה הפלסטינית ולהשגת חברות מלאה באו”ם”.

הערה ברקע הכתבה: שמישהו יספר לאבו מאזן וחבריו להנהגה המושחתים שכבר 17 שנה בוזזים אותם לטובת חשבון הבנק שלהם , שמאות לוחמי חיזבאללה ועשרות אלפי לוחמי החמאס התחילו בצעדה לעבר ירושלים ו…. מעולם לא הגיעו. זה יהיה גם גורלו וגורל הטיפשים שיתלוו אליו”.

הוא יודע היטב שהוא לא יגיע לעולם לעזה ואף גורם בין לאומי ובטח לא ערבי לא יאבטח את כניסתו לשם. כרגיל עם השקר ממשיך בשקריו.

מחמוד עבאס בפרלמנט הטורקי

קרדיט: אלג’נוביה    קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות