לתשומת לב המשקיעים בעולם הפיננסי!

אחרי שבוע מטורף כזה – חיסול דף, תקיפת תל אביב ע”י החותים, תקיפת ישראל בתימן, הדחתו של ביידן – מה צריך לעשות? איך אפשר בכלל לתכנן השקעה? מה עושים?

אז התשובה שלי היא פשוטה – לדעתי הכל כבר מגולם!! – אף אחד הרי לא מופתע ממה שקרה עם ביידן, הוא לא התפטר, הוא ממשיך לשמש נשיא ארה”ב – נכון, הבן אדם לא מתפקד, אבל זה קורה כבר אולי למעלה משנה, אז אין הבדל.

מה יקרה אם הוא יתפטר? – תלוי איך יפרש את הזה השוק? תלוי מתי זה יקרה? בימים הקרובים? לפני הבחירות? – קשה לדעת, אבל אני לא מצפה לאיזה עניין דרמטי מעבר למה, שאנחנו צריכים לצפות, כמו ענייני רוסיה, סין עם טייוואן, צפון ודרום קוריאה ואיראן.

 

לגבינו, זה יותר מסובך – כללית, השוק כבר גילם את המלחמה בצפון ואולי את הסטטוס קוו הזה. אני כבר כתבתי, שלעניות דעתי לא תהיה מלחמה בצפון אלא רק לאחר הבחירות בארה”ב – סילוקו של ביידן רק מאשש את הסברה הזאת – לא ניתן לפתוח במלחמה אינטסיבית ללא עמוד שדרה של ארה”ב, כי כרגע אין שם כלום ושום דבר.

אז כרגע כנראה, שנמשיך במין סוג של דשדוש עם קולרציה יומית למדד ארה”ב כולל אג”חים. נמשיך בתיקון יורד של המט”ח, כלומר התחזקות איטית של השקל בעיקר מול ה – $ וה – E, עם פיקים עולים ויורדים בהקשר למצב הבטחוני.

חוזר על זה – אם לא נקבל בתקופה הקרובה, אוגוסט ספטמבר מימוש של 10 – 15 אחוז למטה (לא מצב של ברבור שחור), אז המדדים ימשיכו צפונה לפחות עד סוף השנה.

Beverage Angel Investors for Small Beverage Companies

קרדיט: ערוץ המשקיע ששוקע בטלגרם       קרדיט לתמונות: בווסורס