כל הביצים בסל אחד: הפיקוד האיראני במזרח סוריה נקרא להתייעצויות מקיפות באזור דמשק

מספר מפקדים צבאיים בכירים משורות משמרות המהפכה האיראניים הפועלים במזרח סוריה יצאו אתמול ממחוז דיר א-זור, הסמוכה לגבול העיראקי, למחוז דמשק – כך מדווח אתר החדשות הסורי עין אלפראת.

מקורות האתר דיווחו כי המפקד הבכיר משורות משמרות המהפכה, המכונה “אל-חג’אג'”, יצאו לאזור סיידא זינב באזור הכפרי של דמשק, וזאת על הנחיותיו של חאג’ אבו אלמהדי, המפקד הכללי האיראני בסוריה.

המקורות הוסיפו כי בין המפקדים שעזבו את מזרח סוריה בדרכם למחוז דמשק היו “חאג’ כמיל, המפקד הבכיר שאחראי על המיליציות באזור המזרח, מלווה בחאג’ ג’וואד וחאג’ חוסיין, המפקד הממונה על גזרת אלמיאדין, וחאג’ עסכר, חאג’ ראסול, חאג’ כרבלא, חאג’ מייסאם וחאג’ קינן, המפקד האחראי על גזרת אלבוכמאל והאזורים הכפריים שלו, בנוסף לחאג’ כמאל, האחראי לפעילות באזורי המדבר הסורי.

ביקור זה בא בעקבות תקיפות אוויריות שתקפו את מפקדת משמרות המהפכה האיראניים בדמשק, ומגיע גם במסגרת הנצחת טקס העשורה, שלאחריו יתקיימו פגישות ביטחוניות רחבות היקף באזורים הכפריים של דמשק עם כל מפקדי המיליציות האיראניות שבמהלכן ידונו בשלב הבא לגבי חימוש והתמודדות עם בסיסי כוחות הקואליציה הבינלאומית באזור מזרח סוריה.

קרדיט לתמונות: עין הפראת