ישראל תשתמש בנשק הקטלני במיוחד שיש ברשותה במקרה של מלחמה נגד חיזבאללה

בהמשך לאיומי נאסראללה שאם תפרוץ מלחמה בין ארגונו לישראל הם לא ישמרו על כללי המשחק וכל האמצעים יהיו כשרים , ישראל כבר מזדרזת להגיב, אבל לא ישירות.

 

מקור מדיני בכיר מערבי לעיתון הכוויתי אל-ג’רידה : ישראל מזהירה שיש ברשותה נשק שלא השתמשה בו מעולם ולא תהסס להשתמש בלבנון אם תפרוץ המלחמה .

” התוכניות שאושרו על ידי הצבא הישראלי לגבי לבנון כוללות תוכניות מעשיות לפלישה רחבה לדרום לבנון וכיבוש חלקים נרחבים ממנה, במטרה לשים קץ ליכולות הלחימה של חיזבאללה . הצבא הישראלי השלים לאחרונה תמרונים נרחבים באזורים שונים בישראל, במיוחד באזור הסמוך לחדרה, הכולל אימונים לכיבוש כפרים וערים לאחר השמדתם באופן שיטתי מהאוויר מהים וביבשה, תוך שימוש בנשק בעל כוח הרס שלא ראינו בעבר .

תל אביב הזמינה כמה מנהיגי צבא מערביים לפגישות אינטנסיביות לאחרונה, והציגה בפניהם מספר תרחישים להתמודדות עם האתגר הצבאי של חיזבאללה, לאחר שסיפקה להם מידע על יכולותיה  המתקדמות של חיזבאללה ונשק חדש שקיבלה מאיראן , שרוב הצבאות הסדירים במדינות האזור אינם מחזיקות בו , ישראל הדגישה את הצורך לממש את איומיה ולהסיר את כוחה של הזרוע האיראנית הזו בכל אמצעי .
המקור דיווח, כי ישראל קבלה נשק חדש הרסני מארה”ב . ישראל גם פיתחה בעצמה נשק קטלני , ויש לה פצצות טקטיות שיכולות למחוק שטחים שלמים מחצי קילומטר עד שלושה קמ”ר , שלא תהסס להשתמש בו בזמן המלחמה . “

The destruction of Lebanon Civil War, Beirut. Source: Url-1. | Download  Scientific Diagram

מקור: העיתון הכוויתי אל-ג’רידה       תרגם וערך : מאיר בר מקבוצת נציב     קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות