האם פיטורי ראש השב”כ הנוכחי קרובים מאי פעם ? דעה

רמי איגרא הוא ראש צומת לשעבר במוסד וראש חטיבת השבויים והנעדרים.
לרמי איגרא ישנה תפיסה מפ”איניקית שגרתית על חיי האומה והוא חושף לנו מדוע אסור בשום אופן לרונן בר להתפטר, ראו בתגובה הראשונה.

לטעמו תפקיד ראש השב”כ הוא תפקיד מרכזי מאוד בדמוקרטיה הישראלית ולכן רונן בר לא מתפטר כדי לא לתת לנתניהו למנות ראש שב”כ אחר, ראו כאן  הראיון המלא. דבריו תואמים למה שדיווח בכיר השב”כ לשעבר יזהר דוד גם הוא כאשר התראיין לערוץ טוב..

לשבחו נאמר שמההתחלה הבהיר רמי איגרא כי השתוללות משפחות החטופים פועלת לרעת החטופים ולטובת חמאס וכי רק הכנעה צבאית של חמאס תביא לשחרור החטופים, ראו כאן..

רמי איגרא הוא בעד שליטה של רשות פלסטינית משודרגת ברצועת עזה ביום שאחרי קרי שהוא בסך הכל עוד שופר של בלינקן וביידן בנדון. ראו כאן

בראיון שלו לערוץ טוב הוא כינה בזלזול את בן גביר וסמוטריץ’ “גנרלי קסטנייטה”.
קרי שני רעשנים שעושים רעש וצלצולים ולא תורמים כלום לביטחון, כי הרי הביטחון הוא כידוע נחלתם של חברי מפא”י מימים ימימה בשיטת חבר מביא חבר ואסון מביא אסון, מקום המדינה ועוד לפניה.
הפוליטרוקים הגיבורים מסיירת מטכ”ל, הסיירת הפוליטית של הקומיסרים комиссар הקטנים , מצע גידולם של בנט, גנץ, הרצי , נתניהו, אהוד ברק, רונן בר ועוד רבים מאלופי וקסנר.

אצל הקומיסרים ברורה משמעותו של השב”כ, השב”כ הוא כלי פוליטי ממדרגה ראשונה, ברגע שאתה מחזיק בשב”כ אתה עושה ככל העולה על רוחך ב-“דמוקרטיה” הישראלית.

1. אתה יכול לבגוד ככל שעולה על רוחך עם גורמים עוינים לישראל בארה”ב ובקטאר ותהיה חסין מכל רדיפה.

2. אתה יכול לארגן הפגנות במימון זר להפלת ממשלה לגיטימית מבלי להיות מודאג מהטרדות כלשהן.

3. אתה יכול לארגן “מחדל” של 7 לאוקטובר כפי שנראה לך ולבלינקן להקמת מדינה פלסטינאצית על אפם וחמתם של הקסטנייטות ושוב דבר לא יקרה לך ולחבריך הבוגדנים.

4. אפשר, על אפו וחמתו של ח”כ אלמוג כהן, לטייח את פרשת הקצין המתחזה ולהסתיר את שמות הבכירים אליהם העביר מידע ב7 לאוקטובר תוך טירפוד מבצעים לחילוץ חטופים.

5. אתה יכול לתת גיבוי לדיקלומי הסרבנות משמאל במהלך תקופת הרפורמה נגד כנופיית שלטון החוק וגם בעיצומה של מלחמה.

לכן רמי איגרא מבין ומזדהה עם שיקוליו של רונן ברזוביץ’ שלא להתפטר כדי לא לתת לנתניהו למנות ראש שב”כ ערכי שידאג באמת לדמוקרטיה הישראלית ויעשה סדר עם הבוגדים מכל הסוגים.

אך אליה וקוץ בה כי בפועל לא דרוש את אישור ראש שב”כ כושל והתפטרותו למנות ראש שב”כ אחר.
על פי סעיף 3ג של חוק השב”כ זוהי מסמכותה של הממשלה להחליף ראש שב”כ בכל עת.

על כן גם בנדון נגמרו התירוצים של נתניהו וממשלתו, אחרי שנתניהו יפטר את גלנט המורד במשמעת הקואליציונית יגיע תורו של רונן בר הכושל מכל הסיבות שפירטתנו זה מכבר.

ובא לציון גואל.

השב"כ מפרסם שמותיהם של 5 חללים מאנשי הארגון

קרדיט : ערוץ חדשות נקים ישראל NAKIM.ORG Ch News Israel     קרדיט לתמונות: שירות הביטחון הכללי