15 המדינות הזולות ביותר לחיות מתחת לסכום של $1000 לחודש

רילוקיישן? יוקר המחייה המטורף בארץ ובעולם – אז קבלו את 15 המדינות הזולות ביותר לחיות מתחת לסכום של $1000 לחודש.

למרבה הצער חלק גדול מהמדינות חסומות עבורנו וחלק מהם אפילו אם ישלמו לנו אני בספק אם נגיעה לשם בכלל.

במקום ה – 15, הפיליפינים: עלות מחיה חודשית לאדם 822$ – הפיליפינים בדרום מזרח אסיה השוכנת באוקיינוס ​​השקט ליד קו המשווה. המדינה מונה למעלה מ-115 מיליון תושבים והיא ידועה בעיקר בזכות היערות הנרחבים שלה, החופים המדהימים, חיות הבר המגוונות והרי הגעש הגדולים שלה (באופן אישי לא הייתי מתנגד לחיות שם).

במקום ה – 14, גאנה: עלות מחייה חודשית לאדם 879$ – עם כמעט 35 מיליון תושבים, גאנה היא מדינה במערב אפריקה הידועה במסורות התרבותיות העשירות שלה, כולל מוזיקה, ריקוד ואמנות. במדינה שוכן אגם וולטה, שהוא אחד מגופי המים המלאכותיים הגדולים בעולם.

במקום ה – 13, סרי לנקה: עלות מחייה חודשית לאדם 876$ – סרי לנקה היא מדינה בדרום אסיה עם אקלים משווני חם ורטוב. לאחר, שעברה סערה כלכלית באפריל 2022, סרי לנקה מראה סימני התייצבות עם צמיחה כלכלית צפויה.

במקום ה – 12, בוסניה והרצגובינה: עלות מחייה חודשי לאדם 876$ – ביתם של כמה כפרים מימי הביניים, נהרות, אגמים והרי האלפים הדינריים, בוסניה והרצגובינה היא מדינה בדרום מזרח אירופה הממוקמת בחצי האי הבלקן. בוסניה והרצגובינה מונה כ-3.2 מיליון תושבים.

במקום ה -11, בהוטן: עלות מחייה חודשית לאדם 874$ – בהוטן, היא מדינה הממוקמת בדרום אסיה, השוכנת בקצה המזרחי של רכס הרי ההימלאיה. בהוטן היא אחת המדינות הבודדות עם שירותי בריאות חינם וחינוך בסיסי.

במקום ה – 10, מלזיה: עלות מחייה חודשית לאדם 855$ – מלזיה היא מדינה בדרום מזרח אסיה עם תמ”ג נוכחי של 445.52 מיליארד דולר נכון לשנת 2024. היא כוללת אקלים משווני עם טמפרטורה ממוצעת שנתית של 25.4 מעלות צלזיוס וכמות גשמים ממוצעת שנתית של 3,086 מ”מ.

במקום ה – 9, מדגסקר: עלות מחיייה חודשית לאדם 853$ – אחד מהאיים הגדולים בעולם, מפורסמת בזכות חיות הבר הייחודיות שלה, במיוחד הלמורים. יתרה מכך, במדינה יש אקלים סובטרופי, כאשר החוף המזרחי חווה אקלים תת-משווני, והחלק הצפוני חווה אקלים משווני.

במקום ה – 8, בוליביה: עלות מחייה חודשית לאדם 785$ – בוליביה היא מדינה ללא מוצא לים במערב-מרכז דרום אמריקה עם אוכלוסייה של כ-12.2 מיליון תושבים נכון לשנת 2022. נכון לשנת 2024, לבוליביה יש תמ”ג נוכחי של 49.33 מיליארד דולר.

במקום ה – 7, אלג’יריה: עלות מחייה חודשית לאדם 766$ – מדינת הטרור אלג’יריה היא המדינה הגדולה ביותר באפריקה, אלג’יריה היא ביתם של למעלה מ-44.9 מיליון מחבלים. נכון ל-2024, אלג’יריה מתהדרת בתוצר נוכחי של 266.78 מיליארד דולר.

במקום ה – 6, תוניסיה: עלות מחיה חודשית לאדם 660$ – תוניסיה, מדינה בצפון אפריקה, מדורגת במקום השישי, ידועה בחופים הזהובים, במזג האוויר שטוף השמש ובשילוב הייחודי של תרבויות והשפעה ערביות וברבריות וגם ברבריות…

במקום ה – 5, בנגלדש: עלות מחיה חודשית לאדם 648$ – בנגלדש היא המדינה ה-8 המאוכלסת בעולם עם אוכלוסייה של כמעט 173 מיליון תושבים. בנוסף לתרבות העשירה ובפסטיבלים תוססים, בנגלדש היא ביתו של יער המנגרובים הגדול בעולם – יער שמורת סונדרבנס.

במקום ה – 4, הודו: עלות מחיה חודשית לאדם 641$ – הודו היא המדינה המאוכלסת ביותר בעולם, עם אוכלוסייה של כמעט 1.5 מיליארד. יש בה מגוון רחב של נופים, כולל מדבריות, הרים גבוהים, יערות טרופיים וממוזגים, אדמות ביצות, מישורים, אדמות עשב, גדות נהרות וארכיפלג של אי.

במקום ה – 3 נפאל: עלות מחיה חודשית לאדם 620$ – עם למעלה מ-30 מיליון תושבים, נפאל היא ביתו של הר האוורסט – פסגת ההר הגבוהה בעולם. בנוסף, נפאל היא מקום הולדתו של גאוטמה בודהה בלומביני, שם מקורה של הדת הבודהיסטית.

במקום ה – 2 מצרים: עלות מחיה חודשית לאדם 571$ – מדינת הצואה היא מצרים, אין לי אפילו מה להוסיף…

במקום ה – 1, פקיסטן: עלות מחיה חודשית לאדם 557$ – אחת ממדינות הטרור הגדולות בעולם עם למעלה 240 מיליון איש, פקיסטן היא המדינה החמישית בגודלה בעולם . פקיסטן היא ביתם של ההר השני בגובהו, K2, וכן שלושת רכסי ההרים הגבוהים בעולם: הינדוקוש, קראקורם והרי ההימלאיה. בנוסף, פקיסטן היא ביתם של נמל הים העמוק הגדול בעולם, גוואדר.

יש מספר מדינות לא רעות ברשימה, אני הייתי מעדיף את הפיליפינים אולי מן סוג של תאילנד לעניים אבל לא פוסל אולי גם את סרילנקה.

Global Mobility | International Relocation | Globig

מקור: Insider monkey    קרדיטך המשקיע ששוקע בטלגרם    קרדיט לתמונות: גלוביג