אשרת “צ’אנס”- הפתרון החדש של גרמניה למחסור במיליוני עובדים

החל מהראשון ביוני (12 ביוני), למי שאינו אזרח האיחוד האירופי, יש אפשרות להגר לגרמניה ללא הצעת עבודה מוכנה או קבלה לאוניברסיטה, אך בתנאים מיוחדים, באמצעות אשרת “צ’אנס”.

ממשלת גרמניה פתחה בפרויקט בשם “כרטיס צ’אנס” המעניק לאנשים שמחפשים תעסוקה במדינה זו את האפשרות להגר לגרמניה “בקלות, במהירות ובאופן חוקי” ולמשך שנה אחת לנסות מצוא עבודה בגרמניה.

מחפשי עבודה צריכים לשלם את הוצאות המחיה שלהם ויכולים להמשיך את שהותם בגרמניה רק ​​אם יצליחו למצוא עבודה קבועה תוך פחות משנה עם שכר ברוטו שנתי של לפחות 40,770 יורו.

כמובן שבתנאים מיוחדים ניתן להאריך את תקופת חיפוש העבודה עד לשנתיים.

 

תנאי הוצאת ויזה

על כל המועמדים להיות בעלי הכשרה מקצועית של שנתיים לפחות או תואר אוניברסיטאי מוכר בארץ המוצא, כלומר על המועמד להיות בעל השכלה לתואר שני לפחות.

ידע מינימלי בשפה הגרמנית ברמה היסודית (A1) או אנגלית בינונית (B2) הוא גם אחד התנאים הדרושים לקבלת ויזה זו.

כמו כן, על המועמדים להוכיח כי יש להם את היכולת לכסות את הוצאות המחיה שלהם במשך שנה אחת בגרמניה על מנת לחפש עבודה, למשל באמצעות משרה חלקית בגרמניה או יש ברשותם נכסים. התקן השנתי המשוער של ממשלת גרמניה לגבי תנאי מחיה לכל אדם הוא בסביבות 12,300 יורו.

לאחר התקיימות התנאים המוקדמים, מונפקת למועמדים המוכרים כעובדים מיומנים או שצברו לפחות שש נקודות באמצעות מערכת הנקודות אשרת “כרטיס סיכוי”.

کارت شانس آلمان 2024 | تضمینی در کوتاه ترین زمان

קרדיט: רדיו פרדה     קרדיט לתמונה: https://www.estahbanaty.org/