כבר לא אותו נתניהו . דעה

אני כידוע לעוקבים מהמתנגדים הגדולים ואולי הגדול ביותר של נתניהו במחנה הימין מזה שנים, מהחשדות בנוגע לסי.איי.איי ועד להתנהלותו הפושעת בקורונה ופייזר ועד פרשת מסמכי קטאר ו65 מיליון הדולרים שהבאתי (https://t.me/Nakim_org_Ch/1020). התלבטתי כשבועיים אך האמת היא נר לרגליי ובעיקר האינטרס של עם ישראל.

לאחרונה כפי שכולם שמו לב יצא המרצע מהשק, גלנט יצא בהצהרתו על היום שאחרי שהוא, כדרישתו של ביידן, לא מוכן שיהיה משטר צבאי בעזה , גנץ יצא להגנת עמדתו של גלנט ואף הוציא אולטימטום לנתניהו כי יתפטר ממשלת החירום.

מה שמתרחש מאחורי הקלעים הוא כדלקמן:

1. נתניהו עבר לכאורה בחודשים האחרונים סוג של חזרה בתשובה כאלה שיגידו הלם קרב והחל להעמיד את האינטרס הלאומי על פני אינטרס מועצת יחסי החוץ של אחוות הרוקפלרים ה-CFR. “וירכך ה’ את לב נתניהו”, גם התמודדות עם האסון הנורא, גם מספר החללים והפצועים הגבוה וגם מצבו הבריאותי עשו את שלהם, כאשר הניח תפילין זה היה כנראה לא רק תרגיל ביחסי ציבור. רמזתי על כך לפני חודשים, ראו כאן (https://t.me/Nakim_org_Ch/1226).

2. נתניהו הופתע לרעה מהתנהלותו של גלנט ולא ציפה שהנ”ל יחתור לכיוון ביידן/קטאר/רוקפלר על חשבון ביטחון המדינה.
גלנט מצידו לא רואה כיצד הוא מפקיר את צמרת צה”ל, הוא והם נטלו חלק לכאורה בבגידה/פסיי-אופס ועליהם להיחלץ מזה ביחד.

3. המצב בקבינט הביטחוני היה לכאורה עד לאחרונה ששלושת המוסקטרים גלנט, גנץ ואייזנקוט נשמעו לביידן ישירות ולא לנתניהו.

4. יתרה מכך, צמרת צה”ל היתה ממדרת את נתניהו ומדווחת ישירות לשלושת המוסקטרים, בגין כך נתניהו נאלץ לעתים תכופות לרדת לשטח להתעדכן ישירות. הם עשו את דברו של בלינקן וסרבו מתחילת המערכה להקים אזור אזרחי סטרילי אליו, ואליו בלבד, יוכנס הסיוע ההומניטרי.

5. ה-CFR, בלינקן וביידן משתגעים מהתנהלותו של נתניהו ומפמפמים שהוא שבוי בידי סמוטריץ’ ובן גביר אך המציאות היא אחרת. לביידן לא היתה שום בעיה לכאורה להורות לגנץ ולפיד להקים ממשלת אחדות עם נתניהו ולהוציא את בן גביר וסמוטריץ מהקואליציה אך נתניהו לא עושה זאת.

6. כל הקצוות היו סגורות מבחינת האמריקאים הפסיי-אופס של ה7.10 תוכנן עם קטאר לכאורה להקים מדינה פלסטינית כפי שהבהרנו כאן בערוץ מתחילת המערכה, הנושא קודם לאחרונה באו”ם ונסגר עם הסעודים והאיראינם ומה שעומד מול מימוש התוכנית זה רק נתניהו “שהפך את עורו”.

7. מצטייר כי צמרת צה”ל וצמרת השב”כ ידעו על הפשיטה של ה-7 לאוקטובר לא רק בהיקף אלא גם בתאריך המדויק, נתניהו מצידו יצטרך לתת תשובות ולא כאן המקום להרחיב על כך.

8. הרצי הלוי ורונן בר קיבלו הוראה לכאורה מכיוון ביידן שלא להתפטר עד אשר יושלם המהלך ועל מנת שלא יתאפשר לנתניהו למנות ראש שב”כ ורמטכ”ל נאמנים אשר עשויים לחשוף את הבגידה הגדולה שהתרחשה ב-7.10 . לצמרת צה”ל, רונן בר וגלנט יש הרבה יותר מה להפסיד בנדון מאשר נתניהו, לכן מבחינתם זה להישמע לביידן עד הסוף.

9. נתניהו לא מפטר את גלנט על מנת שהנ”ל לא יתהפך נגדו עוד יותר ועל מנת שלא לפגוע במצב האחדות הלאומית.

עד כאן המצב ועתה למהלך אפשרי העומד בפני נתניהו,

10. לנתניהו עומדת האופציה להרחיב את הקבינט הביטחוני על ידי חלוקה לגזרות או לכל הפחות לאיים על כך בקבינט. גזרה צפונית, יו”ש ודרומית, הרחבת סמכויותיו של סמוטריץ’ כשר במשרד הביטחון הממונה לא רק על המינהל האזרחי אלא גם על הפיקוד של יו”ש וצירוף ח”כ נוסף לאותה גזרה. ניתן להציע לגנץ וגלנט לקבל את הגזרה הצפונית או לא כלום או להעבירם לתקן של צופים כמן אייזנקוט. שר נוסף יוכל להיכנס כשר במשרד הביטחון עם האחריות על הגזרה הדררומית הכוללת את עזה, כדוגמת תת אלוף ווינטר או האלוף זיני.

11. סביר להניח שגלנט וגנץ לא יקבלו את השינוי ומי מהם יתפטר אך הדבר יציג אותם ביתר שאת כשפוטים של ביידן הפועלים נגדנו בעיצומה של מלחמה ויגמור להם את הקריירה אשר גם כך נפגעה קשות מהתנהלותם.

12.נתניהו נדרש לאכוף האיסור ליצור קשר עם גורם רשמי אמריקאי או זר ללא תיאום עימו.

13. כבר נמצא ככל הנראה פתרון לבעיית המידור שהוזכר בסעיף 4 לעיל, עליו לא אוכל להרחיב, והדבר מורגש בימים האחרונים.

 

לסיכום אנו עומדים בפני הכרעה שלא הייתה כדוגמתה מאז הקמת המדינה, מצד אחד בעד חיסול החמאס, הממשלה ברשות נתניהו, 80 אחוז מהציבור בישראל ובארה”ב

ומנגד ביידן ובלינקן הנשמעים להוראות הרוקפלרים, סורוס ושות’ החולשים על הCFR, אונר”א, ארגון הבריאות העולמי, הפורום הכלכלי העולמי, הפגנות מהונדסות בכל העולם ויחד עימם מספר אנשי מפתח בקבינט ובצמרת מערכת הביטחון.

במסכת עבודה זרה מובא סיפורו של ר”א בן דורדיא  ודברי רבי על התשובה “בכה רבי ואמר יש קונה עולמו בכמה שנים ויש קונה עולמו בשעה אחת”

הגיעה שעתו של נתניהו, שעה קשה במיוחד לעמנו עם חזית ביו”ש והצפון שרק מתעוררים.

“נצח ישראל לא ישקר”

Benjamin Netanyahu: A Career of Leadership and His Estimated Net Worth - YouTube

קרדיט : חיים יטיב – ערוץ של ‘נקים   קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות