הרעב, הייאוש והדיכאון דוחפים מאות מתושבי קפריסין הטורקית להפגין נגד ארדואן

בצפון קפריסין הכבושה ע"י חיילי הנבלה מאיסטנבול, שעוברת משבר כלכלי הקשה ביותר בהסטוריה המודרנית שלה, סוף סוף יצאו מאות טורקים קפריסאים להפגנה נגד הממשלה ולמעשה נגד המחבל ארדואן.

כנראה, שמה שהשכל לא עושה – עושה הרעב, הייאוש והדיכאון. הנושא המרכזי של המחאה היה, שהקפריסאים הטורקים "נחתכו עד העצם" על ידי מה, שהקבוצות מגדירות, ניהול פוליטי לקוי, שחיתות וחוסר אכפתיות בצמרת הממשל של הצפון.

X-এ Esra Aygin: "Turkish Cypriot opposition parties staged demonstrations  yesterday to protest #Ankara's political meddling and the new Turkish  #Cypriot ruling coalition established by Ankara's intervention #Cyprus # Turkey https://t.co/gprMhbw21D" / X

קרדיט: גאזט

 

במהלך הצעדה נשמעו קריאות הקוראות להפסקת העוני, וטענות כי "הגנבים" בצמרת הפוליטיקה של הצפון "יישאו דין וחשבון", בעוד רבים אחרים קראו "זו רק ההתחלה, המאבק יימשך ". שריקות בוז מצלצלות נשמעו בין ההמונים, כשחלפו על פני מעונו הרשמי של ראש הממשלה.

נציג אופוזיציה בכיר הוסיף כי "אנשים מרימים את קולם, כי כל השנים האלה, כל מה שאנחנו רואים הוא, שהדברים הולכים ומחמירים, אז אנשים מרגישים מוטרדים מהכיוון שהמדינה לקחה להם את הכל.

" זה לא הולך קדימה, זה הולך אחורה , ואנשים אומרים שזה מספיק, וזה המסר הכולל שאנשים שולחים היום, זה מספיק"." הקהילה הקפריסאית הטורקית לא יכולה לסבול עוד לעג שכזה , וככזו בחרה לפעול ולהרים את קולה נגד פקידי הממשלה והפוליטיקאים שלה".

אחלה ארדואן, תודה איזה תענוג, איפה שאתה נמצאה יש אנרכיה, שנאה וכלכלה קורסת, תמשיך להרוס הכל.

Hundreds of Greek Cypriots protest against opening of beachfront in Varosha

קרדיט: ערוץ הטלגרם המשקיע ששוקע – מקור: Cyprus-mail   קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות – גלובל ניוז