על מלחמת התודעה וההפגנות באוניברסיטאות

אודה על האמת ואומר שאני מתחלחל כשאני רואה את האידיוטים השימושיים בידי ארגוני הטרור הפלסטינים והמשטר האיראני מפגינים בעד רוצחים ואנסים באוניברסיטאות במדינות העולם "הנאור".

הבורות והטמטום שמשתקפים בסיסמאות החלולות ודברי ההבל של הסטודנטים וחברי ארגוני שמאל, ארגוני "זכויות" שונים ומשונים, ארגוני להט"ב מכל הסוגים, אינם תוצאה של התארגנות ספונטנית או הברקה רגעית של איזה טרוריסט או פעיל ארגון באחד מהארגונים האנטי ישראלים הרבים.

מה שאנחנו רואים ברחובות ערי העולם "הנאור" ובקמפוסים של האוניברסיטאות, כולל אוניברסיטאות היוקרה, הוא תוצאה של תכנון וראיה ארוכת טווח, ועבודה סבלנית בת עשרות שנים של ארגונים אסלאמים כגון תנועת האחים המוסלמים, שמטרתם היא להפוך את כל העולם לחליפות אסלאמית, שאליהם הצטרפו ארגוני הטרור הפלסטינים תחת מסווה של "ארגוני זכויות אדם", ארגונים "חברתיים", ארגוני "סיוע הומניטרי".

Columbia University: Protesters Lay Siege At Hamilton Hall Linked To 1968 Agitation | N18V - YouTube

 

התוכנית הסדורה בת עשרות השנים של מלחמת תודעה הכוללת גם החדרת הטרמינולוגיה בה יתנהל השיח הציבורי, "פרשנויות" מתונות (בשפה המקומית של המדינות בהן הם פועלים) של משנתם הדתית והפוליטית, "פרשנויות" של הקוראן (בשפות המקומיות) ובהם "מפרשים" את הפסוקים הבעייתיים בקוראן, בדרך שהאידיוט השימושי במערב יוכל "להבין", ושטיפת מוח של תעמולה שקרית בלתי פוסקת שחלקה אנטי ישראלית, חלקה אנטי ציונית, וחלקה אנטישמית במסווה של אנטי ישראליות ו/או אנטי ציונות.

במסגרת המאמץ המתמשך ורב השנים של שטיפת המוח הזו, שבחלקה מתבצע בתוך האוניברסיטאות, ע"י מרצים אנטישמים מוצהרים, או "סתם אנטי ישראלים" שחלקם מוסלמים מתנועת האחים המוסלמים, חלקם יהודים "נאורים" ולצערי חלקם ישראלים לשעבר, הושתלו במוחם של הבורים האלה סיסמאות חלולות וריקות, שאותן אנו שומעים בהפגנות השנאה שאנו רואים ברחובות ובקמפוסים.

ושוב אפנה את תשומת לבכם שבמקרים רבים תמצאו נשים בראש הפגנות תמיכה בטרור אלה, וכך גם בראש מארגני המחאות (ראו פוסט קודם בנושא) חלקן פלסטיניות או מוסלמיות ממקומות אחרים, כמו Sueda Polat, מארגנת המחאה באוניברסיטת קולומביה (Columbia University) בניו יורק, והאחראית על המו"מ עם הנהלת האוניברסיטה, ואחת מהדוברות של המפגינים תומכי הטרור שכבשו את הקמפוס (שלפי שמה, היא כפי הנראה ממוצא טורקי).

Columbia University cancels in-person classes after rabbi warns Jewish students to go home amid anti-Israel protests - Hindustan Times

קרדיט: הינדוסטן ניוז

 

חלקן יהיו כמו האידיוטית השימושית Johanna King-Slutsky הלומדת בקולומביה לדוקטורט ב"דמיון רומנטי" (Romantic Imagination) שעומדת מול המצלמות ומיקרופונים ודורשת הנהלת האוניברסיטה שלא למנוע הכנסת "סיוע הומניטרי" למפגינים בקמפוס, למרות שהנהלת האוניברסיטה לא מונעת דבר, וביני לביניכם, אני תוהה האם הגברת הבורה מבינה מה יעלה בגורלה כפעילה לסבית מוצהרת, תחת שלטון אלה שהיא מפגינה למענם…

כיהודי ישראלי עצוב לי לראות את תוצרי האוניברסיטאות הנחשבות לטובות בעולם מפגינים למען טרוריסטים רצחניים, וקוראים סיסמאות להשמדת מדינת ישראל, וקריאות להחזיר את היהודים למשרפות.
אבל את האמריקאים, הקנדים, האירופים, האוסטרלים ושאר העולם, צריכה להדאיג העובדה שתוצרי האוניברסיטאות האלה משקפים את "ההשכלה" שהם רוכשים בקמפוסים, והתוצאה היא בורות, רדידות ואובדן דרך מוסרי של ערכים בסיסיים, והכי חשוב, פשוט לא יודעים להבחין בין טוב לרע.

כשאני רואה את העילגות והבורות המשתקפים בדבריה של King-Slutsky ושל דוברים רבים אחרים בהפגנות התמיכה בטרור בקמפוסים, אני חושש לעתיד של אמריקה ושאר העולם המערבי / החופשי "הנאור", בו יגיעו לעמדות הכוח וההשפעה ולמסדרונות השלטון, בני המחזורים שעברו שטיפת מוח ע"י קיצונים תומכי החליפות האסלאמית העולמית וקיצונים תומכי טרור.

Students continue protest at Columbia University despite expulsion threats

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון       קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות