אל-ג’רידה : לישראל  תוכנית ענק לתקוף את חיזבאללה ואת המיליציות הפרו-איראניות בסוריה ובעיראק

אתר החדשות בשפה הערבית של העיתון הכווייתי “אל-ג’רידה”  טוען בכותרתו הראשית כי  לישראל  תוכנית ענק לתקוף את חיזבאללה ואת המיליציות הפרו-איראניות בסוריה ובעיראק .

ישראל עלולה  לתקוף את חיזבאללה ואת המיליציות הפרו-איראניות בסוריה ובעיראק לאחר תום המלחמה בעזה ואולי זה עוד יתרחש במהלכה לפני סיומה .

לפי האתר , עוד לפני פתיחת המתקפה הצפויה ,כצעד מקדים, עשויה ישראל לתקוף מטרות צבאיות וביטחוניות של הצבא הסורי ומוסדות ממשלתיים של אסד .

מקור רשמי חושף לעיתון הכוויתי “אל-ג’רידה” כי ארה”ב החלה בבניית בסיס צבאי ענק בדרום לישראל , כצעד טקטי במסגרת העברת חלק מנוכחותה הצבאית של וושינגטון מבסיסיה במדינות המפרץ.

הגורם ציין כי הבסיס האמריקני החדש ממוקם בסמוך לבסיס חצרים הישראלי בנגב , שם יורחב שדה התעופה הצבאי של אותו בסיס כדי להכיל מטוסים אמריקאים שיוכלו לבצע משימות לוגיסטיות בהמשך לקליטת אלפי לוחמים אמריקאים .

הוא ציין כי הבסיס החדש יאכלס כ-23,000 חיילים ואנשי צוות בכל רמות הלחימה, המנהלה, הגיוס , לוגיסטיקה ועוד.

معاريف: حزب الله يفكر بالقيام بعمليات ضد إسرائيل تتضمن السيطرة على مستوطنة بالشمال

 

לפי המידע שנמסר , בימים אלה מועברים לבסיס זה אמצעי לחימה ותחמושת אמריקאיים, שיסופקו למטוסי הקרב הישראלים , תחמושת שונות שלא שימשו בעבר במלחמות שבהן לחמה ישראל . בחודשים הקרובים יתקיים תרגיל משותף גדול המדמה תקיפות משותפות באיראן , עיראק וסוריה כחלק מההכנות האמריקאיות-ישראליות להתמודדות עם איראן במקרה שהמאמצים לעצור את מלחמת עזה לא יצלחו וחיזבאללה ייכנס לעימות המקיף .

מלחמה גדולה עלולה להיפתח בשבועות הקרובים , לאור חוסר היכולת לשכנע את חיזבאללה להפסיק את העימות עם ישראל בדרום לבנון, והתעקשות הארגון בתמיכת  איראן על העיקרון של תמיכה בעזה ואי חזרת כל המפונים ליישוביהם בצפון לפני סיומה של  המלחמה בעזה .

אותו גורם חשף בפני האתר כי ישראל מכינה תוכנית רחבת היקף לתקוף את חיזבאללה ואת המיליציות הפרו-איראניות בסוריה ובעיראק לאחר תום המלחמה בעזה ואולי זה יתרחש עוד במהלכה . גל התקיפות הראשון עשוי להיות  תקיפות צבאיות נגד הצבא הסורי מאחר ונשיא סוריה בשאר אל-אסד קיבל תאריך יעד של שלושה חודשים לרסן את המיליציות האיראניות בשטחו , שבהם עליו היה ליזום הסכמים פנימיים שיובילו להרחקה הדרגתית של טהראן והמיליציות שלה מסוריה , כדי שלא יהוו עוד כל איום על ישראל, בנוסף לעצירת אספקת נשק ותחמושת לחיזבאללה דרך שטח סוריה.

كيف تخطط إيـران لنشر الفوضـى والدمار في العالم الإسلامي باستخدام جهاد طروادة ؟

קרדיט: מאיר בר מקבוצת נציב    קרדיט לתמונות : אחבאר אלאן