תקיפת ישראל 3 עמדות סוריות-אירניות בקונייטרה אמש-פרטים חדשים.

בתגובה לחדירת כטב"ם צבאי סורי לשטח ישראל תקפה ישראל 3 עמדות צבא סוריה באזור קונייטרה והשמידה אותם.

דיווחים עקשניים טענו כי למעשה הותקפו עמדות אירניות שאויישו על ידי לוחמי מיליציות שיעיות שאירן הביאה לסוריה.

רשת הטלויזיה הסורית המקורבת למורדים – אוריינט ניוז הביאה היום פרטים חדשים על תוצאות התקיפה הישראלית אתמול.

מקורות יודעי דבר אמרו לרשת אוריינט נט כי ישראל תקפה עמדות של מיליציות סוריות המאויישות גם באנשי חיזבאללה ובלוחמים שיעים ממליציות אירניות בקונייטרה. בספירה הראשונית התברר כי בתקיפה נהרגו 7 לוחמים לפחות ונפצעו כמה אחרים.

אותם מקורות אמרו לכתב רשת אוריינט בקונייטרה כי נהרגו כמה לוחמים מהמיליציות האירניות (לא ידוע עדיין המספר המדוייק) שרובם נמנו על מיליציית חטיבת חיידריון- لواء حيدريون ומיליציית נידאא' אלאקצה – جماعة نداء الأقصى ואילו 3 מהפצועים נמנו על חטיבת חיידריון הכפופים לחיזבאללה ו-3 פצועים אחרים  הם משורות מיליציית נידאא' אלאקצה.

כתב הרשת טוען כי ישראל תקפה את עמדות צבא סוריה והחיזבאללה באזור קונייטרה לאורך הלילה בתגובה על חדירת כטב"ם סורי למרחב האווירי שלה.

כמו כן ציין הכתב כי ישראל תקפה בנוסף מקומות ריכוז של החיזבאללה והמילציות האירניות בצפון קונייטרה ובמיוחד באזור פרס-אלנפל –  "قرص النفل" הנמצא באזור הכפר חאדר הדרוזי הסמוך לגבול ישראל ובאזור העיר אלבעת' (קונייטרה החדשה) ובאזור אלצמדאניה המזרחית.

ישראל גם תקפה שיירה של החיזבאללה באזור קונייטרה ובאזור תל כרום ובאזור ג'בא בטק"ק מעמדות בגולן כשבאותו זמן טסו מטוסי קרב ישראלים בשמי האזור.

 

כתיבת תגובה