זוכרים את "רוטרדם"?  להלן הנתונים המזעזעים!!

זוכרים את "רוטרדם"?  להלן הנתונים המזעזעים!!

מחקר של אוניברסיטת אמסטרדם היוקרתית שם קץ לטענות כי ההגירה של ערבים ומוסלמים להולנד ואירופה בפרט "עושים טוב למדינה" אלה ההפך הגמור זה רק עושה רע!.

עכשיו שימו לב לנתון הבא – ממשלות הולנד חולות הנפש הוציאו משנת 1995 ועד 2019 בלבד סכום מטורף של 400 מיליארד אירו על מנת לשכן, לכלכל ולתמוך במהגרים ערבים.

הדו"ח בן 278 העמודים מתווסף לרשימה הולכת וגדלה של ראיות המפריכות את הטענות כי מהגרים תורמים לתקציבים לאומיים במערב, יוצרים מקומות עבודה ותומכים במערכות פנסיה מקרטעות.

כדי לשים את הנתונים האלה בפרספקטיבה, ממשלת הולנד הוציאה כ -30 מיליארד אירו על חינוך בשנת 2016 – 2 מיליארד אירו פחות ממה שהיא הוציאה על מהגרים ערבים באותה שנה.

הוצאות הממשלה על מהגרים הן כעת מעל הממוצע עבור סעיפים כגון חינוך, ביטוח לאומי וקצבאות.
מהגרים ערבים, לעומת זאת, משלמים בממוצע פחות מיסים ופרמיות ביטוח לאומי.

המחקר מציין גם כי כמות האוכלוסייה ההולנדית התפוצצה ייתר על המידה בשל קצב ההגירה המוסלמי המהיר, מה שהופך אותה לאחת המדינות הצפופות ביותר בעולם. צפיפות אוכלוסין זו הפעילה לחץ עצום על דיור, בתי ספר, בתי חולים ותשתיות, וכל אלה בתורם הכבידו על התקציב ההולנדי ועל מערכת הרווחה הנדיבה.

הגרפים מראים כי עבור מהגרים ממדינות כמו טורקיה ומרוקו, יש שיעור תרומה שלילי גבוה במיוחד. במהלך חייו של מרוקאי ממוצע, הם יעלו לעם ההולנדי 260,000 אירו לאדם!!!.

תוצאות דומות נצפו במגוון מדינות, כולל צרפת וגרמניה. ממשלת גרמניה, למשל, צופה שהיא תוציא 36 מיליארד אירו על מהגרים בשנת 2023 לבדה. בעיצומו של משבר תקציבי, הממשלה מקצצת במגוון שירותים ומסרבת להעניק מענק פנסיוני לאוכלוסייה הילידית במדינה. בינתיים, חוקרים בצרפת מעריכים כי מהגרים עולים למדינה הצרפתית 25 מיליארד אירו בשנה.

עכשיו אתם מבינים איזה סוס טרויאני הכניסו באירופה? מפלגות הימין באירופה עולות לשלטון – לאט לאט אבל אם בחלק מהמדינות זה לא יהיה מאוחר מידי אולי למרות הכל יש להם תקווה.

ולשאלה החשובה ביותר – מי או מה עומד מאחורי זה? מוזר מאוד. איזה ארגון גרם לכך, שמיליוני ערבים מוסלמים הגיעו לאירופה, מנצלים אותה עד יסוד וגם מפמפמים את האנטישמיות האולטרה מודרנית? מי הוא אותו גוף אנטישמי רב עוצמה פוליטית וכלכלית?.

קרדיט: המשקיע ששוקע בטלגרם     קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות