חיזבאללה חופר תעלות הגנה סביב מפקדות ועמדות באזור דמשק וממקש אותם

מקורות יודעי דבר דיווחו בשבת, 10 בפברואר,  כי "חיזבאללה הלבנוני פתח במסע לחפירת תעלות והטמנת מוקשים וחומרי נפץ במספר אתרים ומיקומים של כוחותיו ליד העיירה קארה – قارة שבאזור הכפרי של דמשק, במיוחד באזור המפריד בין מחוז ריף דמשק והמדבר שבאזור הכפרי המזרחי של מחוז חומס".

המקורות הפרטיים אמרו כי "חיזבאללה החל את תהליך החפירה ביום שלישי האחרון בלילה לאחר שהביא מספר דחפורים ומחפרים גדולים, והחל לחפור סביב מספר מפקדות ונקודות צבאיות שלו, בנוסף למספר עמדות אותן הוא חולק עם כוחות המשטר הסורי. ”

המקורות הוסיפו, "פעולות החפירה סביב המפקדה והעמדות הסתיימו ביום חמישי האחרון, ואז החלו אנשי חיזבאללה להטמין מוקשים ולהתקין מצלמות לילה כדי לזהות כל תנועה באזור".

המקורות ציינו כי "האזור שבו בוצעו החפירות נמצא כ-15 קילומטרים מהעיירה קארה, וקרוב לאזור אל-חומיירה".

 

המקורות אישרו כי "החפירות בוצעו בהוראת הנהגת חיזבאללה, למנוע ולבלום כל חדירת דאעש או התקפה על האזור, בשל קרבתו למדבר באזור חומס ולמחסני מוהין, שהיו נתונים להתקפות חוזרות ונשנות בתקופות הקודמות".

המקורות המשיכו: "מספר מפקדים ביקרו באזור ופיקחו על פעולות הקידוח והחפירה, כולל מפקד בשם מונטסר אבו באקר – منتصر أبو باقر, שהוא לבנוני ואחראי על תיק החימוש של חיזבאללה בקלמון, בנוסף למפקד נוסף בשם עבאס שע'ליל – عباس شغليل , שהוא לבנוני ונחשב אחראי לתיק הביצורים של חיזבאללה באזור קלמון".

המקורות הוסיפו כי "המפקדים הנ"ל נפגשו עם המפקד, אבו חוסיין קוראני- أبو حسين كوراني, אחד ממפקדי המיליציות האיראניות באזור מוהין שבאזור המזרחי של חומס, כדי לדון בהתקפות החוזרות ונשנות של דאעש בתקופות האחרונות באזורים רבים של מחוז חומס ולפעמים ליד אזורי הגבול עם מחוז ריף דמשק".

Admin, Author at مركز المعلومات حول الاستخبارات والارهاب على اسم اللواء مئير عميت - Page 49 of 259

קרדיט: פוליטיקל קייז      קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות