משהו שלא ראיתי לאחרונה בתעמולה הפלסטינית

אתם יודעים מה לא ראיתי בשבועיים – שלושה האחרונים לקראת חגיגות חג המולד בעולם הנוצרי?
את היללות השנתיות של מכונת התעמולה הפלסטינית על שהכובש הציוני הרשע לא מאפשר לנוצרים המסכנים בעזה לצאת מעזה ולחגוג את חג המולד בבית לחם.

כבר שנים שבכל שנה לקראת חג המולד, צצות ועולות ברשת ובעיתונות העולם ידיעות מטעם מכונת התעמולה הפלסטינית, שבהן מספרים לקהל האידיוטים השימושיים שעליהם הם רוצים להשפיע לצאת למחות ברחובות ערי העולם נגד העוול הנורא של הציונים האכזרים, וללחוץ על ממשלותיהם שילחצו על ישראל לעשות הקלות לפלסטינים שוחרי השלום המסכנים, ובאותה הזדמנות שישראל תאפשר יציאת פלסטינים מעזה לישראל וליו"ש.

 

כתמיד, היללות הפלסטיניות מתגלות כשקריות, וכך גם כשסיפרו לעולם שישראל לא נותנת לנוצרים לצאת מעזה לחגוג את חג המולד בבית לחם.

אזכיר לכם שבעזה נשארו רק כ 800 נוצרים ובשנה שעברה אושרו כמעט כל הבקשות וכ 700 נוצרים יצאו מעזה לבית לחם, לאחר שקיבלו "היתרי חג" המאפשרות את היציאה מעזה אל המקומות הקדושים לנצרות (אציין שהנוצרים בעזה מקבלים היתרי חג גם לקראת חג הפסחא).

אציין שמאז 1994 עם תחילת שלטון הרש"פ ברצועה, הנוצרים בעזה הם מיעוט נרדף שהולך ומתמעט, ונוצרים שרצו חופש פולחן ללא אפליה ורדיפה שלטונית, היגרו-ברחו מעזה למדינות שונות בעולם, האפליה והמצוקה של האוכלוסייה הנוצרית בעזה גברה עוד יותר ב 2007 שאז חמאס השתלט על הרצועה, וההגירה – בריחה של הנוצרים מעזה התגברה.

עוד אציין שאם ב 2003 היו בערך 3,500 נוצרים ברצועה, בשנת 2009 נשארו כ 3,000 נוצרים בעזה, ב 2014 כבר נשארו רק כ 1,300, ושנת 2019 ירד מספרם לכ- 1,100 וכאמור כיום נשארו ברצועה בסך הכל רק כ 800 נוצרים.

 

גם בשטחי הרש"פ ביו"ש האוכלוסייה הנוצרית מתדלדלת ורבים ברחו-היגרו למקומות אחרים בעולם, בהם הם חיים ללא רדיפה מצד "אחיהם" הפלסטינים, ולראיה אנו רואים את בית לחם כדוגמה, שבעבר הייתה עיר עם רוב נוצרי, וכיום הנוצרים הם מיעוט בעיר שהיא סמל הנצרות.

אבל את כל זה התעמולה הפלסטינית לא רוצה שקהל היעד שלה ידע, ושהאידיוטים השימושיים הנוצרים, שאותם היא מוציאה להפגין בעולם נגד ישראל, בקריאות סיסמאות בשלל שפות של "מהנהר לים פלסטין תהייה חופשית" לא ידעו מה הפלסטינים מעוללים "לאחיהם" הנוצרים שבורחים מהם כמה שיותר רחוק, וכמובן מסתירים מהאידיוטים השימושיים את הקריאה המקורית בערבית, שאומרת מהנהר לים פלסטין תהייה ערבית (ולא, הם לא מתכוונים לערבים נוצרים…).

How Palestinian Christians are being driven out of Jerusalem

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון    קרדיט לתמונה: ניו ערב