מפגש מפקדי המיליציות האיראניות סמוך לגבול עיראק-סוריה

בתחילת השבוע, ביום ראשון ,  התקיימה פגישה, שכללה מספר מפקדי מיליציות איראניות באזור אלסכה (السكة) בעיר חציבה (حصيبة) בצד העיראקי, כך דיווח מקור פרטי לרשת החדשות הסורית –  Nahr Media.

המקור אמר כי הפגישה התקיימה בנוכחות המפקד (הבכיר), אבו אל-עייס אל-משהדאני, וחאג’ עבאס, בנוסף למפקדים הנאמנים למשמרות המהפכה האיראניים.

הוא הוסיף כי במהלך הפגישה נדון המצב הנוכחי באזור, ואמצעי הזהירות הביטחוניים שיש לנקוט כדי להתגונן מפני התקיפות האמריקניות על עמדות המיליציה האיראנית באלבוכמאל.

ראוי לציין כי המיליציות האיראניות במחוז דיר א-זור שבמזרח סוריה נמצאות בכוננות מוגברת כבר יותר מחודש, בשל התקיפות האמריקניות האחרונות מהאוויר על עמדות ומפקדות שלהן ביותר מהזדמנות אחת.

הערה ברקע הידיעה: בתקופה האחרונה מדווחים אמצעי תקשורת סורים מהאופוזיציה על פגישות תאום רבות בין משמרות המהפכה למיליציות השיעיות הנאמנות לאיראן בסוריה ועיראק הנערכות הן על אדמת סוריה והן על אדמת עיראק שהשתתפות כל המיליציות החמושות הפועלות במזרח סוריה. המפגשים הללו מצביעים בברור כי במה שקשור לגבי איראן הגבול בין סוריה לעיראק לא נחשב בעיניה והיא משנעת כוחות בין 2 המדינות באופן שוטף ומבלי שתנסה לשאול את המדינות המארחות , כאילו הן כבר לא ריבוניות בארצם.

קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות