הזמן לביצוע התמרון היבשתי אוזל

האשראי הבין לאומי לביצוע פעולה מכרעת ברצועה, חיסול הטרור שמגיע משם, אוזל במהירות בדיוק כמו הגרגרים בשעון החול לכן צריך להיות ברור, אם לא נכנס לעזה ובקרוב מאוד.

מדינות העולם ודעת הקהל העולמית, וכבר בימים הקרובים, לא יאפשרו לנו לבצע את המהלך החשוב הזה.

נכון להמתנה הממושכת של אוגדות צה”ל בדרום ובצפון יתרונות רבים וחשובים כגון:

הכוחות מתאמנים ומשפרים את יכולתם, הכוחות משלימים ציוד, מכירים יותר טוב אחד את השני ואת המפקדים וזה חשוב מאוד, מאיישים את כל התפקידים, התוכניות המפורטות לתקיפה משופרות עוד ועוד, המידע המודיעיני הנדרש מתעדכן, חילות האוויר והים שלנו מרסקים עוד ועוד אתרים של החמאס ו..עוד ועוד.

גם להקמת ממשלה רחבה והשגת קונצנזוס בעם ובכנסת חשיבות ציבורית רבה.

אבל אתם כבר יודעים שלמדינת ישראל וליהודים שונאים רבים בעולם והם מתארגנים כעת ובמהירות.

פעילות כוחות צה״ל “חרבות ברזל”. צילום: דובר צה”ל

 

גם מדינות בעיקר מוסלמיות ומי שעקרונית ודתית מתנגדות למערב הליברלי, וגם ציבורים מוסלמים וערבים גדולים שמתגוררים במדינות המערב, וגם גורמי שמאל קיצוני במערב שרוצים ופועלים לחיסול המדינה והפיכתה לפלסטין ועוד.

הם אומרים לנו כבר היום: יצרתם משבר הומניטרי חסר תקדים!, הרגתם כבר אלפי לוחמי חמאס ואזרחים לא מעורבים! הרסתם עשרות אלפי בתים בעזה! נקמתם מספיק! זה הזמן להפסקת אש ולחילופי שבויים.

הפסקת אש. כולם רוצים שקט ושלווה אבל זו הונאה אחת כבירה.

המשמעות כאן עבור מדינת ישראל צריכה להיות ברורה.

אם לא נכבוש אתמול, או לפחות נתחיל מחר, את הרצועה ונחסל את החמאס, הג’יהד ואת מי שתיכננו את הטבח הזה, המשמעות היא הפסד מוחץ שלנו במלחמה, וחמור מכך, זה המבוא למלחמה קרובה שהפעם תהיה עוצמתית פי כמה ובעיקר בצפון.

כך גם צפויה הגברת המהומות ביו”ש וגם של חלק מערביי מדינת ישראל.

שלום עם ערב הסעודית?

מי יעשה שלום עם מדינה חלשה שמפסידה לארגון טרור?

אז שוב הזמן לקבלת החלטה על כניסה למלחמה אוזל במהירות.

פיקוד המרכז מתגבר כוחות רבים להגנה ובמוכנות לסכל אירועי טרור

קרדיט: אלי בר און – מתמחה בכלכלה, טכנולוגיה של אמל”ח כטילים מדויקים ולייזרים רבי עוצמה, ראש צוות הגנה אקטיבית ואש מנגד של המכון לטרור של אוניברסיטת רייכמן ובחקר ביצועים.  קרדיט לתמונות: דובר צה”ל